Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jalucifer

Marketing

Mrzim te, jer te volim?

Neću više nedjeljne propovijedi pisati, jer, kako rekoh, vrijeme sada koristim sređujući ono, što sam u šest mjeseci pisanja ovdje pisao i smišljao.

No, da se tek javim sa dvije- tri riječi, skrećem vam danas pažnju na stihove koje je na svojem blogu naslovljenom Pater Lucifer objavila Vampyra. Objavljeni su 1. svibnja, pod naslovom Sve zbog jednog dječaka.

Mrzim te....

Mrzim svaki tvoj korak
Što kraj mene prohodiš
Mrzim svaki tvoj uzdah
I smješak na licu
Mrzim kad kažeš nešto
I ja se složim
Mrzim kad spominješ Nju
I tad me pogodi
Mrzim što se sjena nadvila ned mene
Otkad te nema
Najgore od svega je što mrzim
Jer te zapravo volim....


Evo, stvarno mi se svidješe ovi stihovi, i dijalektika života, koje je ova moja mlada ne-sljedbenica (jer ja sljedbenike nemam, i ona kaže da u Lucifera, iako mama njena to misli, zaljubljena nije - sotonisti su za Sotonu isti kao i svi drugi -isti, tj. glupisti), tako bolno svjesna. Njena je pjesmica jedna od iskrica u tami, zbog kojih je tzv. pakao ljepši od raja.

Post je objavljen 07.05.2006. u 11:03 sati.