Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/random

Marketing

like the wind



evo mene malo opet, dugo me nije bilo. svaki dan pomislim da nesto napisem ali zelim da ovaj blog ostane secret...pa eto :)
svasta se desilo. kupio sam fotich koji sam htio. sad je stalno sa mnom i u pogonu je stalno, makar par fotki dnevno. neke cu nadam se i ovdje postati, za sada nish.
ja i moja beba se slazemo sve bolje i bolje, mislim. jos uvijek postoje stvari koje bi ja volio da su drugacije ali ne ide to tako. uvijek trazim neke osobine koje je imala neka bivsha cura u sadasnjoj. zapravo ne bash. exe je imala sve osobine koje trazim u curu, osim jedne: nije mislila ozbiljno sa mnom. no, eto i dalje smo u nekom kontaktu. ona sada ima novog decka, ja imam novu curu. ne mozemo se vidjati jer bi me cura prepolovila katanom ;)
ona ima svoje probleme sa deckom, tocnije usamljena je. svasta. meni je to osobno nezamislivo. mozda je navikla sto sam ja njoj uvijek bio dostupan pa joj sad fali ta paznja.
vrag bi ga zna :)

no dosta za sad. nemam inspiracije u pravom smislu.
evo vam gore jedna fotka koja me podsjetila na essential > aka eXe
vjerojatno cu se uvijek pitati sta bi bilo, kad bi bilo.


Post je objavljen 25.04.2006. u 17:05 sati.