Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

Boring...

Boring...boring...boring...boring...boring...jaaaako boring...još više boring...najviše boring u cijelom ovom tjednuzijev
Sama sam doma,zbudila sam se maloprije i čekam da mi dođu frendovi iz Križevaca...Ali prije toga me čeka proba kod Pappa na koju mi se baš i ne ide,ali kaj se mora-mora se.
Suho-Grlo-Nos je naravno pokosio sve na gitarijadi u petak...došla sam s Romanom pred Dom mladih negdje oko 21:00,ne sjećam se točno,ali svirali su neki funky dečki...bezveze...
Inače nisam neki ljubitelj tog gl.pravca,ali još kad neko ne zna pjevat onda je to još više koma...Romana je doma otišla već oko 22:00,pa sam ja dalje nastavila sa Dunjom i Ljubić...naravno da smo prepričale sve događaje sa fešte,trgale se od smijeha Dunji,Golenji (nakašalj),Šaški i svima koji su te večeri bili urnebes...a bili su svi!!! I zajednički zaključak je bio da je fešta bila genijalna,da je treba ponoviti što prije,jer smo se svi još više zbližili,...lijepo,lijepo...
Na pozornici smo čekali Antolića kao pravu zvijezdo,držeći fige i sve kaj ide uz to...samo mi je žal kaj nije bilo više ljudi...a možda da je nastupala Ceca bilo bi više ljudi...ne znam kak je njemu,ali mislim da je super osjećaj kad se svi trgaju na ''Maricu'',''Himna Staroj glazbenoj'',''Policajac Željko'',...jer su sve to pjesme koje na bilo koji način imaju veze sa Koprivnicom i našim izlascima po kojima ćemo ionako pamtiti našu mladost...
Branimir je bio mrtav,pa se cijela dvorana trgala njegovim ''slow motion'' pokretima,i dok su mi zuze išle od smijeha zaključila sam da su mi ovi praznici bili stvarno super!! A vama?


Post je objavljen 23.04.2006. u 12:55 sati.