Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

Back to reality...

Ej ljudovi! Vratila se ja s mora...još u srijedu,ali nisam stigla pisat. Kaj da vam velim,bilo mi je fakat lijepo,kupila sam starke,probušila još jednu rupicu na uhu,ali sam ipak jedva čekala da se vratim u Koprivnicu. Moja sobica,moja slobodica ;)
Ali razlog zbog kojeg mi je najviše drago kaj sam se vratila ranije je Jurina fešta u goricama jučer. Bila sam na puno fešta,ali ova jučer mi je definitivno jedna od najljepših. Ono kaj me posebno veselilo je kaj je bio skoro cijeli razred,nas dvadesetak...mislim da bi razrednica bila ponosna da nas je vidjela tak na okupu...fakat je bilo fenomenalno,Jura se pokazal ko pravi domaćin,a mi smo stalno ponavljali :''Jura,svaka ti čast!'' Još sam bila umorna od puta,pa mi se i nije baš išlo,ali rekli su mi da kad najmanje očekuješ zabavu ona se dogodi,i imali su pravo. Imali smo 3 gitare,mikrofon,lijepo vrijeme,velike gorice,litre vina i ostale pijače,...sve kaj nam je trebalo. Od početka smo svi bili u odličnom raspoloženju,čak se nisu ljutili kaj su nas nekoliko morali čekat dvadeset minuta...soooorrrite!!! dečki su odmah zapalili roštilj,a Dunja i ja smo se odmah ''udružile'' pa smo za jedno 30-ak minuta već bile u svojem filmu trgajući se ko kreteni. Predvečer smo se primili pjevanja...kak mi je to dobro došlo. Ljuba i ja odlučile smo zapjevati u ''Pralinama''...jako mi se sviđa kak cure pjevaju.to vam je sve u jazz stilu,a cure imaju mrak glasove,a kako se Mateja po ne znam koji put pokazala da ima odličan glas,odlučila sam danas pitat Helenu da nas primi. Daj Bože da uspije!! Baš sam se s njiom napričala,nismo već dugo razgovarale tak na samo...
Znate kaj,odlučila sam: kad budem maturirala,na maturalnom koncertu želim sljedeće-da mi pjeva Ljubićka,Koluder,Pintarec i Antolić sviraju,''Praline'' pjevaju,moj orkestart-svi kao gosti...to sam im obećala i ja bum to održala,ozbiljno...
Povratak doma je nalikovao horroru,jer smo prolazili kroz neku malu šumu u 2 sata ujutro,kroz mrkli mrak,Dunja si je zabrijavala da joj neko diše za vratom,fulali smo put,a ja sam rekla kak mene to podsjeća na ''Vješticu iz Blaira''...koma...uh!
E,ova fešta mi je tako dobro došla,jer već dugo nismo bili zajedno svi na okupu,mislim da još negdje od Nove godine,ako ne računam Prag...napjevali smo se i nasmijala,saznala sam neke stvari o pojedinim osobama koje prije nisam znala...sad mi je malo žal,ali kaj sad
Nisam još dobila slike,ali čim ih dobijem,stavit ću ih,obećajem!!!
Danas sam sa Romanom na koncertu u Domu mladih...nastupaju naši rock bendovi,a naravno da bude super...e,kad čujem te naše dečke kak sviraju i kakve pjesme imaju,onda se pitam kaj si ovi naši ''elitni'' rock bendovi zabrijavaju!!!!???


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moje nove starke...





Post je objavljen 21.04.2006. u 16:23 sati.