Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

ej bok ljudi da se jaFim, heheh!!! Meni dosadno, mislim nije mi dosadno, ovi praznici malo me upotpunili, al kad se sje3tim opet u ponedjeljak, ma StraaaaVa!!! Et kaj da ja jos kazem, tak svaki dan vani, šprdamo se, naveče cuga, opet šprdnja i tak blah blah non-stop, već mi dosadilo!!!! hahahahah da NARAVNO, uglavnom, et necu odužavati, bio jučer, na cugi s twiggy i ona koja spava I BuRn i tak cura je zaaaakon, onu twiggy tj. onu biljku u linkovima sam upozno vec davno, a njena val najbolja legica (ona koja spava) sam juče upozno i tak, da ono, super su mi!!!! Bili tak na cugi, i onda poslje mal klošarili po Vijencu, heheheh ali prije VIjenca išli do pekare Twiggy, ona koja spava i ja!!! I furamo mi ljepo tak do pekare, i uđemo onutra a one dvije se kontaju šta će kupiti, i sada će one kupiti kiflu sa onim slanim, ali ne dugačku, nego kratku, jednu bez onog (slanog) ali ovu sa sezamom ovu svijetlu, i jedne prstiće i pomogućnosti PRIGRIJANE, ahahahah a ja masni burek, heheh a ta u pekrati ženica neka zbunjena, al uredu, pojelsi smo, (klara izlazak bez pekare NO WAY) i tak se šprdali, i tak VeLiKi pOzDrAf


eFo vam genijalana slika od JoNaThAnA!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us




Post je objavljen 21.04.2006. u 13:51 sati.