Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slavonka5

Marketing

***PRIJATELJICI***

Prijateljice draga,
Večeras na tebe mislim,
Koliko si suza pustila kad samo pomislim?!?!
Zašto je nekom teško malo sreće tebi dati,
I ljubavi te na trenutak zvati???
Kako su ti bolne i duge crne noći,
Kako nema sna,kako me samo boli
Kad na to mislim ja?
I možda će samo za tebesunčev sjaj sjati,
A on će se pitati:
«Zar joj nisam mogao bar mrvicu sreće dati???»

By: Napisala moja kuma Tina za mene....

***DAVNA USPOMENA***

Mnogo suza proteklo je,
Nećemo se više sresti,
Ostala je samo tuga,
Na prašnjavoj staroj cesti.
Kada jednom pređeš tuda,
Osvrni se moraš stati,
Tu sam negdje u blizini,
Možda ćeš me ugledati.
Ako budeš,ti nastavi,
Vrijeme rane briše,
Voljeli se jesmo nekad,nikad više!
I dok pišem,ja osjećam,
Kraj mene je tuga,sjena,
Ništa više jer samo si!
Jedna davna uspomena.....


Post je objavljen 19.04.2006. u 21:17 sati.