Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slavonka5

Marketing

***Četiri godine***


Prošle su ove čet´ri godine duge,
Bilo je u njima i trenutaka tuge.
Djelili smo trenutke tuge i sreće.
I ponekad mislili da nas nitko voljeti neće.
Bilo je svađam i tuče,
Al´ to rješi razrednik i uši im izvuče.
Pjevali smo i plakali,prije svakog testa
Zajedno molili.
Zajedno bi se smijali,
Kad bi Brko i ekipa gluposti pričali!
Eto,sve što je lijepo kratko traje,
Tako su ove čet´ri godine brzo prošle.
Zadnji dan nikad zaboravit neću,
Jedni su drugima priznavali ljubav tugu i sreću.
Plakali smo svi,rastanka je došao čas,
Svatko je govorio:»kako ću dalje,ja moram bez vas!»
S nekima smo išli osam godina,i bili su nam
Poput sestre,brata,a razrednik nam je bio kao drugi tata.
Ako sam nekom štetu učinila,oprostite mi svi,
Premalena sam bila,da bi sve što život donosi razumila!!!


P.S. Napisala sam ovu pjesmu zadnji dan 8.razreda,tj. 2005.god.
Eh.....to je bio razred za pamćenje...... :)



Post je objavljen 19.04.2006. u 21:15 sati.