Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vekyyy

Marketing


na ovom mom blogu se nalaze neke moje pjesme ali i neke koje su me potaknule da pisem sto vise i vise ipak nije lako napisati pjesmu ja sam se dosta trudila da budem sto bolja citajuci tuše pjesme u glavi mi se motalo kako da ja napisem svoju pjesmu,,,uvijek me nadahnu neke pjesme ili stvarni zivot,....imam dosta svojih pjesama pisem od 4.razreda osnovne,,.....jedino sto imam od jedne meni drage osobe jest nadahnuce da lijepo pisem ta osoba mi je znacila mnogo to je bio moj ujak.....zelim da pisem jer mozda nekad napisem knjigu u kojoj ce biti sve moje pjesme.....nadam se da ce vam se svidjeti neke od njih.....jer doista mi mnogo znaci kada znam da ih netko voli citati....i hvala svima koji posjecuju moj blog......wave by vekkyyy


Post je objavljen 14.04.2006. u 14:01 sati.