Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/angard

Marketing

ništa nije kao što se čini

Evo opet pišem ja, ženski dio ovog prekrasnog bloga. Danas je prvi slobodan dan ovih predugih praznika pa uzivajte(nadam se da osjetite ironiju u ovoj rečenici). Tema koja mi se stalno mota po glavi je-maturalac! Sad u trećem razredu(evo otkrila sam još jedan detalj) to je neizostavan dio svakog pubertetlije(zrelog). Već dugo slušam da se ekskurzija NE temelji na alkoholu, drogi i promiskutetnosti pa ću se ja kloniti tih stvari jer mi je tako mama rekla. Ne vidim baš smisao toga da se svih 10 dana ne trijeznim i švalerišem po sobama, a to donosi i triper, herpes, sifilis i ostale suvenire. NO, eto ja ću bti dobra i moj prijatelj gard pa mame neće morat vikat na nas.

Post je objavljen 13.04.2006. u 20:38 sati.