Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

FAJNLI!!!

Napokon je gotovo...torbe su mi već spremljene,još mi samo preostaje prespavat noć i sutra odlazim na more. Tralalalala! Danas nisam ni trebala doći u školu ,jer smo imali samo 2 sata (srećom,nismo imali psihologiju)...i tak,sad se nebum mogla javljati malo više od tjedan dana...joj baš sam uzbuđena,jedva čekam da vidim društvo i sve te Dalmoše...Jura priprema feštu u goricama,ali ja se tek vraćam u petak...pa,lepo prosim da se neko i za mene ''uneredi'',a sigurno hoće:))
Razmišljala sam da stavim neke slike iz Praga,ali još ih nisam dobila tak da ništ od toga...sorrite
Kraljicova mi je dala cd sa filmovima tak da sam danas odgledala Hostel I Saw2...
HOSTEL-prebolesno,još više time što takvi hosteli zapravo postoje u Bratislavi...pogledajte,iako bum si ja drugi put razmislila o odlasku u bilo kakve hotele,...
SAW2-bolji mi je nego Hostel...radnja ukratko:nekoliko mladih ljudi našlo se zatočeno u napuštenoj kući i imaju 2 sata da nađu izlaz inače će se ugušit u vlastitoj krvi...malo morbidno,ali zanimljivo. Ako budete gledali ovaj film,probajte se stavit u njihovu poziciju...jezivo...eekali pogledajte ga.
E,kako vam nebum pisala sve do poslije Uskrsa,želim vam da se svi lijepo odmorite,zabavite i neeemojte mislit na školu!!!!!


Post je objavljen 12.04.2006. u 20:32 sati.