Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

:::::::PAD`S T-12&CE::::::::

....neki kirvaj kirbaj vasar sajam je bio,da sjecam se 2-3 sela od moje kuce na selu Sv.Antun je bio a ima jos mnogo SV-ecenika a ovaj kao nesto ostaou sjecanju drugima valjda je bio dobar sa Časnim,satnim ili urnim sekama,neznam kako se kod vas kaze ali kod nas u RS hrvatckoj je sat,joj sto ih volim,one bi da budu trebale biti prepotentnim ljudima ljek kao anTi-viagris chemixa nece jebiga -TI MENI GA DOSTA- a jesam se napio ko Milla Majka ekber samjebao musklimanskim sve-ce(t)nicima ali valjda me nisu culi ili jesu pa me krstili KRSTOM u Antimona mog okruglog ali se bas sjecam svega kroz maglu,a di je bila magla u P:M / (;) P:M u sredinu 6 mjesecnice moje stalne ovolucije volim kad krvARIM A tamponi na krivom mjestu pa skakljika,i tako ja i dobar mi neki prijatelj cim dao mi da vozim T-12 a nije TENK nego MOTOR a da je jebo bi ja ŠiZu-ifu mater a na da ja prodem s laksim ozljedama dok vozio sebe jesam na motoru a taj Do-tični pr-poznanik (nikad cuo vidio)al i on se je ozdero na taj nacin da me prepozno al nije se mogao sjetit imene-PA PIČKA TI SMRDLJIVE MATERE ŠINTERU MAMA TIŠUSTER IDIJOTE JEBO TI ja MATER U PIČKU PA NORMALNO DA SE NEMOŽES SJETIT KAKO SE ZOVEM KAD ME NEZNAS-ali ajde oprostit cu mu nezuelim izgrede i exceste bez potrebe a kaze on da ga vozim ja pristao,a mrak ko "obrnuti porodaj" 10-ak km do moje kuce,a 10h u noci vozim ja po magistrali a on mi u bocnoj prikolici-jebote motor kad izgleda ko AUTO S 3 TOCKA-KOTACA!!!! i krepalo svjetlu mama pa i on izgleda od tuge preminio,a mrak,mrak,MRAK,i nista 6-7km do kuce a pjeske nemogu reko idemo sad lagano uz crtu pa gdje odemo-stignemo nije proslo ni 5min koliko se sjecam pri brzini od oko 20-30 kmh ispred mene se stvori nesto iznekud otkud sad dlaka u picki znas to pas te jebo nesto crno pa ja i Prijatelj iz kolica prikolice fasisticke preletili preko NECEGA,motora i svoje glave.digo se ja kad dosao sebi istoga trenutka i gledam koja picka materina mi blokirala put da reko nije policija sto vozim sporo i bez kacige,vozacke,s pre malo krvi u alkoholu,vozim pijanog nekog na njegovom motoru pa se sjetim kako da pederi znaju da sam tu kad mi svjetlo neradi no cujem ja neko"REPETIRA" necim,pa nesto suska,pa cujem slap Nijagare pa mrmlja pa psuje - pridem toj napravi PA TO Je MOTOR a dodem do grmadije pa to je ŠIZ-IF pa dobro susjed krmak te jebo reci sta radis ovdje koji kurac,a on pijan ko nas 2 zajedno i jos on,pa pisa i priupita me njezno-PA JEL NEVIDIS DA PISAM JESI CORAV, A ODAKLE TI?? pitam ga ljepi ŠIZ konju di ti motor-PA NEZNAM,OSTAVIO SAM GA NEGDJE DA PISAM I TRAZIM GA VEC DUGO A I 3PUT SAM ISAO PISAT.pa picka ti materina idijote motor ti na sred magistrale sad sam skoro mpoginio preko njega-ko ti kriv sto nevidis kud gledas,...poslje smo se pokupili,ja mu pokazo di mu motor pa je isao ispred nas da vidimo puta...NEDUGO POSLJE ŠIZ-IF JE SVOJIM MOTOROM UBIO KRAVU NA PUTU ZA KUCI,A MALO POSLJE JE KUPIO AUTO I OD ONDA U SELU NIJE NIKO USUDIO SE IZAĆ NA PROZOR A NE NA ULICU DOK SE ŠIZ NIJE OTREZNIO I KAD JE VIDIO KAKO JE PARKIRAO U DVORISTU AUTO PIJAN
ISAO PREPARKIRAT PA NESRETNIM SLUCAJEM,-BIO JE TRJEZAN-UDARIO JE U ŠTAGALJ ZA KUKURUZ...NEMA VISE AUTA...SVI NA SELU SU VANI....A JA SAM SRETAN,opet cu imati motor koji ce mi osvjetljavati put...

Post je objavljen 12.04.2006. u 09:59 sati.