Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/angard

Marketing

kritika prva

gdje izaci sto ocekivati u 'bogatoj' ponudi Osijeka

POSH - ulaz se naplacuje (vrijedi za cugu); osobne se uglavnom ne gledaju; ekipa: vecinom 13-14 godina ali relativno ima i ovih 'starijih' 17-18 glazba: razno; cuga relativno jeftina (uvijek neke akcije)

Q - ulaz se ne naplaciuje; poslije 11 stroga kontrola godišta (osobne) + nema patika, trenerki-logicno; ekipa: starija 25-na dalje; glazba: razna-pretežito strana; cuga skuplja (odnosi se na koktele-skupe sokove s 'alkoholom')

COCTAIL - ulaz se ne naplacuje; kontrloa osobnih iskaznica od 0-24 (oko jedan se može provuci); ekipa: razna; glazba: vecinom narodnjaci- poprilicno teski; cuga relativno jeftina (svaki tjedan mislim srijedom su karaoke)

OKS - teški narodnjaci

SOUND - ulaz se ne naplacuje; nema kontrole osobnih (ulaz slobodan); ekipa: ne previse brojna, raznolika; glazba:razna; cuga relativno jeftina

KAFOVI - ako je drustvo super onda je super ako ne onda ne (bistra li zakljucka)

PARK/ULICA - jedno je sigurno cuga je jeftina

konkluzija: SLABO, VRLO SLABO (zapravo meni osobno ako je drustvo dobro sve je dobro) sto se tice samih mjesta dobar je ocjena uvrh glave dakle 3

pozdrav



Post je objavljen 11.04.2006. u 21:33 sati.