,kavranka.blog.hr" />

Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kavranka

Marketing

prica se po gradu da imas novu curu hvalis se na sve strane da si sretan,
drago mi je zbog tebe...
al zasto onda opet pokusavas mi biti u blizini i trazis me na istim mjestima
di smo se susretali...
trazis me u tami a ja nestajem bjezim...
ustvari zelim da te vidim....
al neka treba da i ti osjetis nisam ja takva
da ces me imati kada ti pozelis
shvati i ja sam nekada voljela,
bila sam povrijedena...
zar nemas osjecaja??
pitas li se kako je toj curi sta je
varas...
ja znam kako je njoj al ona nezna kakav si ti...
igras prljavo i nanosis bol drugima...
jer samo si ti sebi vazan...
shvati i ona ima osjecaje,i ona ima zivot...
kao i ja
Al ti neznas cjeniti jednostav sto imas ti unistavas sve.....
sto ti se nade pod rukom...
al shavti ovo je zivot...
ja sam naucila da je bolje zivjeti sam
nego s nekim tko to nikada nece znati cjeniti....
bas kao ti sada......


Post je objavljen 10.04.2006. u 10:17 sati.