Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

COME BACK...

Image Hosted by ImageShack.usVratila sam se iz Praga...da,bilo je super,ali neću pisat o tome,ionako ćete pročitat o tome na drugim blogovima...ovo je najtužniji dan u mom životu...moj najdraži mačak na svijetu je nestao...nema je već tri dana...pokušavam nekako ne misliti na to,ali ne ide...ja sam ga pronašla kad su ga napustili,ja sam ga držala u krilu dok je bio bolestan,spavala s njime,smijali smo se njegovim ljubavnim pothvatima,on se okretao na tepihu čim bi vidio da će dobiti priliku za malo maženja...a sada ga nema...bio je jedna od mojih najvećih radosti u životu,dočekivao je svakoga na vratima i odmah skakao u krilo...znala sam da mlijeko nikad ne pije prije glavnog obroka,znala sam da će me svako jutro pronjuškat prije nego odem u školu,...
Ne spavam već dvije noći i čekam da se vrati...i sad dok ovo pišem gledam kroz prozor ,ali ga nema...čak više nemam snage plakat...svi pokušavamo mislit pozitivno ,ali ne ide jer smo se toliko vezali za njega...i Bety više ne skače po kući i ne igra se sa klupkom,samo sjedi pored mene i gleda kroz prozor,...
Stvarno ne znam što ću bez njega...pitam se što bi bilo da nisam otišla u Prag...možda se nebi ovo dogodilo,...



Image Hosted by ImageShack.us
...imao je najljepše oči na svijetu...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Post je objavljen 04.04.2006. u 08:39 sati.