Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bostonlegal

Marketing

upomoć !

U poslijednjih nekoliko dana sam bila u velikoj dvojbi… Kada mi je ideja ovom blogu pala na pamet uopće nisam razmišljala o tome. Stvar je u tome sto, kao što svi znate, Boston Legal još nije došao u naše krajeve , pa bi onda svako moje piskutanje bilo zvano spoilerima i neki bi onda i pošizili oko toga… Ja sam orginalno u glavi imala da svakoj epizodi posvetim jedan post. Da u tome pišu i zanimljivosti o likovima, mjestima snimanja, castingu itd…. Jednom sam na jednom forumu nešto napisala o ovoj seriji i onda me horda majmuna napala kako sam im sada pokvarila doživljaj serji kojoj se vesele…. Zato vas sada sve pitam : koliko detaljna da budem u svojim pisanjima?

Komentare molim SAD !


Post je objavljen 02.04.2006. u 12:29 sati.