Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Dnevnik 56 - Trice i kučine...

Dnevnik 56 - Trice i kučine...
Planicaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Martina je iskopala bus za Planicu. Ali ima 17 mjesta. Predlažem nalazak na nedjeljnom gledanju Lahtija svih koji su zainteresirani. Samo trebamo iskopat veliki birc s isto takvom televizijom i saznat kad je prijenos na eurosportu. Prvih 17 koji dođu – idu!

Curliiiiing!!!
CK Čudnovati Čunjaš

ima svoju prvu odbijenicu za sponzorstvo!!! Hvala Raffeisenu na lijepim riječima, ali veseli makar kuverta u kasliću. Prvenstvo je za 12 dana, mene pere trema. Di mi je knjiga s pravilima!? I ako ste vidili negdje ovog velikog sa seksualnim osmijehom, recite mu DA SE JAVI!!! Ostatak ekipe je inače na bazičnim pripremama.


Cheeseleadersice Curling Darling još nemaju niti jedan zajednički okup,

pa me strah da si ne iskopaju oči međusobno nakon što povedemo u finalu... Zadnji trening, ponedjeljak, 23.30 klizalište Velesajam. Do onda će i majice bit gotove!

Gledam dnevnik RTL-a. Tanja Tomić i njen dekolte dubine Marijanske brazde. Dobro, pretjerujem, ali bar trideset centi ispod brade. I nikad vidit ni brazdu međusisnicu, a kamoli komadić dojke. Nije dobro. Al je gore kad vidim kako je obučena sitnija od one dvije klonirane voditeljice. Isuse, neukusa. Hrelić vulgaris i to ne s tezge nego s poda. Istina je da su Švabe najneukusnija nacija svijeta što se tiče odijevanja, ali zar moraju svoj dresscode i kod nas ufuravat? Bijela košulja s kragnom raspona drčnog albatrosa i preko toga sivi ili smeđi muški sako zakopčan ovlaš pod cicama... Alo, ljudi...

Nova TV ima drukčiji pristup. Ledeno hladna i poput uškopljenog trpa senzualna izbjeglica s HTV-a s onim koji nije zapamtljiv ili par štrebera koji su plaćeni da budu apriori simpatični i uživaju u spontanom razgovoru s gostom u studiju ili nekim tko čita sport (samo da nije ona blajhana anemija...), spontano poput abortusa.

Dnevnik HTV-a samo ponovi kaj su ovi rekli i to na štreberski način na koji govori još samo profa hrvatskog u Čretu, i svi su tako sterilni i umiljati. Mrzim dnevnike, mrzim kad mi pola sata drobe o sabornjacima. Em me kradu, em ih i gledat moram onakve podbuhle. Ma fuj.

Gledam tekmu na HTV. A na stadionu u Baselu reklame «Moja Nova». Interesting... Ima ih i za još neke potencijalne mi sponzore koji će mi sutra poslat odbijenicu. A tamo se mogu postavit. Damn. Rok ide u nogometnu školu čim prohoda. Tata bu plival. I razvalili oni Argentinu... Što im je Cico u svlačionici obećao? 100 kuna? Svaka čast.

Osamnaesti dan dijete, prekinut sa samo tri-četiri napijanja, i već sam s 99 na 91 kili. Izbacit masno, kruh, šećer i obojane sokiće i eto čuda! Keep on not eating sve što je fino. Jebem te živote...

Proveo sam divnu nedjelju u Dubrovniku. Kult je imao promociju, Toni organizirao sve do jaja, bilo je mukte Erdingera pa se ne sjećam detalja, upozno sam Zuchu, Mirnu Maras i Maria Valentića (jebote, jesu zgodni! Da tako izgledam ne bi spuštao nos do smrti, a ljudi sjajni za ne vjerovat), zasro stvar s vođenjem (sorry Toni), od beda popio još 8 erdingera i onda se prepustio jedinom Purgeru u Gradu – Igoru, koji me hitio na svog Harleya, pa smo pokušavali nać život. Nismo ga našli. Koliko god ja obožavao taj grad, pust je do bola. I kad smo izašli vrlo pijani iz Gradske Kavane (bili Igor, ja i DJ Alan, te 15 riba u akvariju), ostvario sam životnu želju. Mrzim se sudarat s ljudima ljeti po Stradunu. U ponedjeljak ujutro sam bio sasvim sam na istom. Pa sam si lego. Koji gušt. Kakve silnice ima ta ulica...
Anyway, Dubrovčani i Župljani, kupite Kult i javite Toniju reakcije. Čovjek je krenuo sam u izdavaštvo i stvarno mu treba stisnut ruku. Za oproštaj, još su nam i vlasnici Apartmana Toni poklonili i bocu orahovice i maslinjaka. Kava na moru u Karaki, upoznavanje Sebastiana, pozdrav sa suncem i back to snow. Toni, uspij, Mario, šalji slike!!!

Doma sve po starom, samo što je Rok osvojio prvu nagradu na maskenbalu. Kralj! I još mi je punica hladetine poslala. Ma zakon. Iako se sve više slažem s nekim matematičkim zakonima...


Oćemo uživo pratit TrashDoru? Da svatko od blogera kom se da piše svoje ocjene od 1-10 (iako bi i do 3 bilo dosta) uz komentare, pa postavimo i zbrojimo? Aj javite ko je za razradu.
00:46 - reci sad bledoliki ili zauvek ćuti (36) - printaj, nije tvoj papir... - #
mya - 02.03.2006. u 01:15 kaže: Dobra ideja! :) meni već evo zazubice rastu od same pomisli da jos samo 20 sati do prve polufinalne večeri! mogli bi nabacit tak neko komentiračko glasanje! i'm in!
Pero - 02.03.2006. u 01:17 kaže: Riboliki, ako si danas pozorno gledao informativni program za koju godinu, ako se Gips primi skokova, u Delnicama ce se Finci lomit, Austrijanci pokazivati nosove, Slovenci imati problema s formom i Poljaci biti pijani ... Puno srece u Sloveniji, ja tamo nakon Maribora i Janice, nikad vishe ...
Analna Carica - 02.03.2006. u 01:22 kaže: ja ti se nudim! Mislim,da plesem u čirslidersicama... malo dignem nogu, zabacim sisu i hop hop...
c'est mois, Nemetz - 02.03.2006. u 01:23 kaže: Komentirat uživo se može, al bi guba bilo pročitat i pokoje post-festum izvješće s ocjenama (1-10)... BTW, smanji tolike upitnike u mom prilogu o Mati Miši. Pa nije baš da ih svaka rečenica mora imat, ja ih ne napisah... Pogotovo ne ona gdje je ovjenčan kao J. Cash :) Di je tvoj prilog u ovomjesečnom Playboyu? Prevara, vraćajte 29 kn.... izem ti Renea B. i plejbojevske predugačke dolce vita & "cognac i cigare" priloge....
Here To Stay - 02.03.2006. u 02:08 kaže: "Bijela košulja s kragnom raspona drčnog albatrosa.." hahaha
vagabundo - 02.03.2006. u 02:19 kaže: nije losa ideja...ako ne budem nesto pusio ili pio at the time, I m in....a ja znaci nisam bio u King Richardsa.....dobro je, ribo, dobro je
chewbakkka - 02.03.2006. u 09:10 kaže: joj, dobra ideja al nekak mi je želudac u zadnje vreme osjetljiv...mislim da bi nakon prve pesme večer provela na ćenifi...al iskreno, škicnut ću ja to malo, ne bila ja čubakkka :))
Zucho - 02.03.2006. u 09:57 kaže: "upozno sam Zuchu, Mirnu Maras i Maria Valentića (jebote, jesu zgodni!" -> AJME FALA!!!!!!!!! ;)))))))
neutrino - 02.03.2006. u 10:46 kaže: A jel ima kakav streaming za nas kaj smo overseas?
rudarka - 02.03.2006. u 11:01 kaže: ma daj.. to bi morali gledati svi skupa, uz puuuno pive da provarimo..
oci - 02.03.2006. u 11:29 kaže: super čirlidersice, odlični kostimi, poza, sve...ma perfektno
Pajo Paksu - 02.03.2006. u 12:44 kaže: AJJJOOOOOOOJJJJJJJJ pratit Doru? Pa treba imat stomak za to! zivijooooooooo
Pajo Paksu - 02.03.2006. u 12:48 kaže: eh da. mozda sam malo dosadan, jebga, a bice uskoro PROT PIKČERS majica, a posto vidim da si cito Matakovica dok sam ja jevo cokolino(LOL!) mozda te zanima ta imformacija. i jope zivijoooooooooo
Mrvica - 02.03.2006. u 12:48 kaže: O ocelna Planici skakat i malecki Tommy Ingebrigtsen (uvik se izlomin s ovin imenom)?
Automatik Flegmatik - 02.03.2006. u 17:59 kaže: evo ja sam za ako uspijem cijelu pogledat
milena - 02.03.2006. u 19:11 kaže: Ko nema živaca (kao ja) da gleda tu paradu bezbojnog tuljenja i tralala tekstova koji se ne daju zapamtiti od dosade, ima na sajtu Dore mp3 uzorke (e da me ubiješ ne znam link, guglajte) . Ja sam ih čula par, dovoljno da zaključim da je sve na nivou trećerazrednog morskog festivala, isto dosadno, predvidljivo...svako dijete bi na Qbaseu bolje to složilo, sve je već negdje bilo, bezveze. Jedino ako se među likovima tipa Tina i Nikša koje nisam slušala ne nađe neko iznenađenje :). Ima bezobrazno puno kopija (stara fora, po par sličnih taktova) kojekakvih fest pobjednika, sami zanatski šabloni. Mislim se da ko god pobijedi, na Eurosongu neće osvojiti nijedno od prvih deset mjesta. Večeras ću samo ždraknuti vizuelno-scenske ispade. I pretpostavljam neki imbecilni voditeljski par koji je prepun duhovitosti. Zanima me baš ko plaća tu paradu? E da će me neko natjerat ko ti Riba da komentiram Doru, ni to nisam sanjala :D Što se tiče curlinga, vjerna sam zavijačica :)) Ne znam koliko ste dobri, al ste sigurno najzgodniji tim :D (di mi je muf ?!...tu san ga negdje imala....)
c'est mois, Nemetz - 02.03.2006. u 20:09 kaže: Ujtmjkbžj.... baš kad je prva večer Dore, ja idem u jedan od rijetkih izlazaka "van" s kumom, na neki glupi rockabilly koncert... al nećeš majci pobjeć na finalnu večer... to ni John Waters ne bi izrežirao....
klompa.blog.hr - 02.03.2006. u 20:46 kaže: nervoza raste...još malo i igre će početi... :))
ribafish - 02.03.2006. u 20:59 kaže: ingebritsen nije u formi, ali je po prirodi letac i sto posto bu skakal. meni se ne da ove godine, meniskus mi nesto steka...
ribafish - 02.03.2006. u 21:01 kaže: ajd neko ko veceras nema posla nek upise sve te greškurine pa da imamo tablicu za unosit ocjene. ove kaj su ispali izbacimo van lako...
klompa - 02.03.2006. u 21:25 kaže: 1. Maja Šuput: Kad sklopim oči 2. Magnetic: Ne mogu lagati 3. Minea: Sve dok ne postanem prah 4. Tina Vukov: Il treno per Genova 5. En face: Čuvaj nas 6. Andrea Čubrić: Onako kako volim 7. Sandi Cenov i Mirela Bunoza: To nisam više ja 8. Emina Arapović: Čuvari ljubavi 9. Angels: Party djevojka 10. Marija Husar: Budi njen 11. Lana Jurčević: Najbolja glumica 12. Massimo: Tu na mojim rukama 13. Ivana Banfić: Kad se sklope kazaljke 14. Petar Grašo: Prokleto sam 15. Magazin: Oprosti mala 16. Danijela Martinović: Oči od safira
klompa - 02.03.2006. u 21:27 kaže: jel sam to ja ili mi se čini da ono prvo nije bila maja šuput...pa kud je nestalo ono njezino polugolo cupkanje i hopsanje...???.ostal sam u čudu...
usamljena123 - 02.03.2006. u 21:58 kaže: blagi bože. isuse i marijo. kao da pjeva neki čudnovati čunjaš,točnije čudnovate čunjašice. pjeva? arlauče. i ovi tamo fakat plješću?????????????? evo marija husar. jao majko. kao djevica marija!!!!!!!! upomooooooooć. mislila san da ću moć. ali ne mooooguuuu.......
klompa - 02.03.2006. u 22:04 kaže: a ona tina vukov... obučena ko čehinja sa švabom modnim savjetnikom...
fado - 02.03.2006. u 22:12 kaže: Ok, ne mogu se suzdržat; ima još štofa osim samih izvođača, je netko vidio onu starletu koja je s debeljkom u glamouru od green rooma???? Šta je s njom, od kud su nju iskopali?
šmizlaa - 02.03.2006. u 22:12 kaže: joj, i meni je žao vukov, mala dobro pjeva al obleka..........mene je iz daljine podsjetila na Axel Rosea- jel se tak zvao onaj iz Guns n Roses?? a bome im ni ton nije baš na nivou.....
klompa - 02.03.2006. u 22:17 kaže: a ova dva voditelja-odojka.. :))
shrink - 02.03.2006. u 22:33 kaže: ja glasam za husarku. tko zna zna. ovo ostalo je strasno. osim ive starlete. dobra mala jebem joj... sve.
Seki - 02.03.2006. u 22:38 kaže: Jel ta Tina Vukov od starog Vice Vukova kći?
fado - 02.03.2006. u 22:39 kaže: Ma nema šta, ovo su majstori performansa, sinteza dobrog humora i kvalitetne glazbe, publika iz kristalne je pobjegla, a i cu ja valjda zajedno sa zadnjom penzionerkom koja je mislila da ce i bit jos nesto od svega lagano odustat... Kokickin plejbek i trubaduri u ovim srednjovjekovnim opravicama su ipak pravise
šmizlaa - 02.03.2006. u 22:39 kaže: to je to.došli su i dubrovački trubaduri, s iritantinim brešković tipom...kakoli samo neobavezno lupa u tamburin .....sva sreća da klince nije poveo sa sobom....
Seki - 02.03.2006. u 22:46 kaže: A kakve veze ima Donna Karan i ovaj naš Goran Karan?
malena_1309 - 02.03.2006. u 22:46 kaže: moram priznat da mi se od svega najviše svidjela tina vukov..na starnu njezin styling,al glas joj je mrak!
mya - 02.03.2006. u 23:02 kaže: ISCRPNI KOMENTARI su na mom blogu!
milena - 02.03.2006. u 23:28 kaže: Prošla me želja za humorom....
ribafish - 02.03.2006. u 23:51 kaže: uf. ja preskako. na šta je povećala cice šuputica? 1+? pa onda ona - ista kasandra od rodnija. pa graškograd-greškograd s slasom ko da je vjeverica od ričeta prdnula... pa.... ma idem post napisat. u subotu svi na glasanje!



Post je objavljen 02.03.2006. u 00:54 sati.