Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Dnevnik 61 - Antikorektan do srzi

Za sve one koji se gnusaju politicki nekorektnih viceva, i koji zele do vjecnosti uzivati biti mediokritetima, evo par svjezih!!!

Antihigijenski
Veli doktor Muji: Morate dati uzorak krvi, stolice, urina i sperme.
Mujo: Evo ti, bolan, gace, tu ti je sve!

Antibosanski
Imao Mujo tumor na mozgu. Jednog dana kaze mu stara:
-Gledaj Mujo, tata i ja smo odlucili da te posaljemo u toplice na lijecenje
ljekovitim blatom.
-Ali sumnjam da ce mi ljekovito blato pomoci, odgovori Mujo
-Ne znam hoce li pomoci ili nece, ali se trebas poceti privikavati na
zemlju.

Antistilisticki
Lezi jedan nas stilist na plazi.
Dodju cigani i pokupe ga s ostalom plasticnom ambalazom.

Antislovenski
Zasto Slovenci proizvode konzerve tune s povrcem?
Jer ne mogu uhvatiti dovoljno ribe da napune cijelu limenku...

Antibilderski
Prilazi zenska bilderu u teretani i pita ga:
"Oprosti, ali izgledas sjajno, sto radis u subotu navecer?!"
A ovaj ce:
"Bicepse i ledja!"

Opcenito, svi vi kojima se ne svidja, imate divnih blogova o zenama kojima je danas lijepo, i koje uzivaju gledat kroz prozor, i onima koje su ruzno sanjale, i od onih tipova kojima je dosadno i koji ne znaju di bi sa sobom…. Cijenim te ljude i ne idem na njihov blog komentirat da su u kurcu, glupi, zli ili tko zna sto. Dajte me zato vise pustite da se igram na svom blogu i prestanite mi propovijedat. Idite si u crkve davat popovima pare da saslusaju vase traceve i jadanja i cemer od zivota, i ostavite i mene i ovu sacicu veselih ljudi koja se voli smijat i zajebavat na miru i da to i nastave radit. Aj zivili.

Rok ima prvi zub! Jedinica dole desno. Boli kad zagrize. A boli i njega jer cmizdri i pokusava u usta nagurat saku do lakta. Cak je i zapostavio prduckanje na usta u vidu komunikacije. Od rijeci, za sad govori :

Prrrrrrr ata ata ta

Aeiiij

Prrrulj

I najcesce:

Pu

Sto znaci da je na najboljem putu da uskoro kaze tata, sto ce osjetiti i vecina birceva u kvartu.

Nozne prste lovi, ali ih ne mece u usta jer je predebeo. Sto je i razlog da se jos ne okrece. Danas smo na auto-showu dobili dvije puse, 8 pogleda, 2 balona i dvije vrecice od hostesa (samo na hyundaiu i fiatu su imale cice, i to po jedna - sramota), a da sam isao bez Rokinja u marami, ne bi me ni cucak popiso. Kralj!!!

Prosao je koncert Lo cor de la Plana, i svima koji nisu bili treba biti zao. Francuska klapa koja zvuci kao da smo u senegalskom plemenu oko vatre i pokusavamo izlijeciti umiruceg unuka od poglavice pa svi skakucemo u transu oko vatre. Zakonodavstvo! Rastur!!! Slike pogledajte na oceana.blog.hr.

Stavio bi slike. Puno slika. Ali nakon napajanja, maticne i opet napajanja, nakon 10 dana crko je i hard na novom kompjuteru. Sto je najgore, kupio sam ga preko veze po popustu od frenda, a po stoti se put obistinila ona stara da nisam dovoljno bogat da bih kupovao jeftine stvari, i da su satro besplatne stvari u stvari - najskuplje.

Bruxelles mi je ostao u sjajnom pamcenju jer nas je Tina iz Zagrebacke pivovare tako mazila i pazila da sam se osjecao kao neki sin od hrvatskog generala. Dva dana degustiranja vrhunskih belgijskih piva u tvornici Stelle Artois i oko nje, belgijska divljac, pitomac, rakovi i flambirane palacinke… O detaljima procitajte vise u sljedecem Playboyu. Za ljude istancanog okusa preporucam novi plavi Leffe 9% i obaveznu lektiru - Belleveue Geuzue Lambic kao najbolja piva koju sam pio u 2006-oj.

Konacno sam otplatio banci dovoljno kredita da za clia mogu dobit vise para nego sto sam duzan. I sad bi kupio nesto jace i vece, jer me strah furat juniora u plasticnoj kantici kad mi se retardi prestrojavaju po zelenom valu dok istovremeno puse, mijenjaju stanicu, drkaju po silterici i telefoniraju. U totalnoj sam trilemi. Treba mi auto za grad, povremeno za na more, da malo trosi, da je komforan, s gepekcinom za pol odojka, dizelas s klimom i da je malo cvrsci. Ubijam se izmedju corolle, octavie i focusa, pa ako ima netko pametan, ili barem da da 10% popusta, nek se javi! Mrzim kredite…

I jedan za kraj:
Kad Zak ode u zooloski vrt, slonovi mu bacaju kikiriki!!!


Post je objavljen 31.03.2006. u 00:38 sati.