Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/coolvicomat

Marketing

Medin rođendan

Slavio medo rođendan, pa kaže životinjama u šumi:
- Ove godine, za razliku od prošle, poklon mora biti strava. Tko ne donese dobar poklon, mlatim ga kitom po leđima!
Čula to lija, pa kaže, da ne bude nagužena, odnese medi frižider. Obraduje se medo, sada može hladiti pivo, jaja... Čuo i vuk, pa da ne bi prošao loše, odnese plazma TV 100 ekran. Medo vrišti od sreće. Za njma ide zeko, nosi kruške u naručju. Pita ga medo:
- Jesi li ti, zeko, čuo što sam ja rekao? Znaš da ti ne gine kita po leđima?
- Što ću ja jadan, nemam od čega, morao sam ovako, a ti ako baš moraš, udaraj. - reče zeko i okrene leđa. Udara medo, a zeko se upišava od smijeha. Pita ga medo:
- Što se smiješ? Ja te razvalih, a ti udario u smijeh?
- Samo ti udri medo! - reče zeko - Evo ide jež i nosi jagode!

Post je objavljen 26.03.2006. u 22:37 sati.