Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Loš dan na Trešnjevci...

Radio sam jako dugo i umoran sam i nadrkan. Zamolio bih one slabijeg srca da ne čitaju ovaj post u kojem sam prilično crn i ciničan. Zavaljujem. Duboko.

Gledam te reklame na televiziji. Ja sam pretplatnik, dakle i ciljana skupina. Pa smijem i progovorit protiv njih.
Konačno i Žuja da ima normalnu. I Franck nakon 30 godina. Ali me bole one za mobitele, simpe, vipove, telad...

Recimo da su ovi iz simpe bili prvi i prodali spiku svima koji su tada imali pare za tada jako skupe igračke. Znači, visoka klasa, ljudi s boljim primanjima, trideset i više godina. I pokupovali oni. Pa je uletio vip s idejom da se proda snobovima mlađe generacije, homoseksualcima, manekenkama te svima kojima su se zgadile kampanje simpe o nekim poslovnjacima koji ne rade ništa. Simpa je u međuvremenu postavila temelje na junakinji koja voli varati muža, bogatim doktorima u snježno bijelim kutama koji guze sa strane i općenito nekim nadhrvatima koje predstavljaju Serverina i prosječni hadezejac, tipa – idem u crkvu da mi pop oprosti što sam silovao, krao i ubijao, a za soma maraka ću dobit samo tri zdravomarije. Vip još više skreće i potpuno se baca na premršave djevojčice i blajhane izgladnjele dečkiće s pokojim nabildanim pekinezerom, naravno, i dalje u homoseksualnom okružju koji nisu svakodnevni nego navodno otkvačeni, raščupani umjetnici koji idu na bogate partyje i jedu i piju na iglu - tipa, mršav sam, bogat a svi vi ostali smrdite. Simpa odlazi kvragu s nacističkim direktorom kojeg svi mrze i kukavički olajavaju iza leđa, a vip ulaže 12 milijuna kuna u spot grupe Jet, skakutave napumpane baletančiće, suhe prešminkane anoreksične tinejdžerke i penziće koji plešu bugi-vugi. I onda se tu pojavi još i tele2 s porukom - ti si luzer, dođi nama. A oni snize cijene za 50%.

I što je najtužnija istina, u začaranom krugu u koji operateri i ljudi koji rade reklame trpaju Hrvate - sam i ja. Iako nisam pripadnik ni drolja/lopova/ugnjetenog crva koji trpi, ni homoseksualaca/karijeristica/snobova a bogami ni luzera. Samo muškarac koji radi, voli umočit u vulvinje, s tri kredita i koji se grozi domaćih reklama. Za koga oni smatraju tih pišljivih 6 posto ljudi koji u ovoj zemlji imaju nešto više od srednje škole? Za govna. Eto.

Grozim se i izjava nekih ljudi na visokim funkcijama. San mi je otić na Olimpijadu i slušat svoju himnu (valjda neće OI bit u Švedskoj) i naježit se, a onda te predsjednik vlastitog Olimpijskog odbora iznenadi s inteligentnom tvrdnjom: «Svaki naš dječak želi biti Kukoč, ali nijedan ne želi biti crnac!» Prdoljak. Član MOO-a. Internacionalac. A nekad je tako dobre reklame za bronhi režirao...

Ili kad neka teta iz hadezea kaže u saboru:
"Cijeli svemir je heteroseksualan, od atoma i najsitnije čestice, od muhe do slona. Po zakonima fizike, jednaki naboji uvijek se odbijaju, a različiti privlače. Kada bi se jednaki počeli privlaciti, sve bi se urušilo i nestalo. Mjesec se tada ne bi okrećao oko Zemlje nego bi pao, Zemlja se ne bi okrećala oko Sunca nego bi pala i spržila se ili odlutala i smrzla se."

Okrećala... Zemlja se ne bi okrećala... I ona u saboru sjedi? O djeca ti se oko dalekovoda okrećala... Jadan bože za što ti ljudi uzimaju 15 tisuća kuna mjesečno. A i još nešto sa strane radi...

I još Stefani Hohnjec smanjila grudi. Što mi drugo preostaje nego podijeliti s vama ono što me danas nasmijalo.

Severina, na početku karijere i danas. Pronađite deset razlika. Nije se operirala, vjerujte joj. To je sve Revitalift...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ili kako bi pjesnik na štiklu rekao:
Kada seve reve
Odma gasim teve.
Milije mi čak
Kad zaskviči žak.

Deklaracija, navodno iz mercatoneta...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I šećer na kraju - San svakog Hrvata
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Post je objavljen 23.03.2006. u 00:34 sati.