Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vekyyy

Marketing

evo nesto od mene.....:)

KAKO MI PATNICI ZNAMO......

Svake sekunde,sata,minute cekam da otvoris od srca vrata da pustis ljubav samo za mene
da volis kako mi patnici znamo.Zore i jutra,sumraci i noci mjerilo su meni kad ces doci,a
zvona na starom crkvenom krovu za tebe zvone,tebe mi zovu.Za tebe cvate jorgovan bijeli,
ruze otvaraju pupoljke svoje,ova daljina sto nas dijeli,uranja duboko u srce moje.Samo za
tebe zvijezde sjaje i mjesec prosipa prasinu bijelu i samo tebi dusu nedaje da nocas oped je
obljubis cijelu.Morski se val za tebe pjenusa dok trava zelena srce mi cijeli i place,moja vec uvela
dusa suljina je kriva koja nas dijeli.Svake sekunde,minute,sata cekam da otvoris od srca vrata,
da shvatis da sam ovdje samo zbog tebe samo,

DA ZNAS KAKO MI PATNICI ZNAMO......... by vekyyy



ZBOGOM, ZAUVIJEK......

Zbogom!Zauvijek,jer bio si mi nest one izbrisivo u mom srcu,
ali ipak moram to uciniti izbrisati te iz srca,iako tesko uz sve ove
godine,dane,mjesece,sate ti si me samo zavaravao pa neka,
neka ti bude dragi moj.

Ipak ne zaboravi d aces u mom srcu znaciti nesto,
nesto vise od samog prijatelja.

Ne,ne bit ces mi sve ono sto sam zamisljala,zaljubljena puna nada
I ljubavi da me volis ,ali tada mi je dosao neki glas iz daleka I rekao
da sam te izgubila I da ti imas drugu I da me nevolis.


I TADA JE SVE PROPALO OSTALA SAM SAMA!!!!! by veky



"DON¨T CRY"

Dok slusam pjesmu ovu osjecam kao da plesem uz tebe cvrsto pribijena.
Dok sam plakala za tobom uvijek sam slusala "DONT CRY"i sjecala se divnih
trenutaka provedenih sa tobom.A sada mogu samo pisati ovu tuznu pjesmu
koja me uvijek prisjeti na one dane kad sam te voljela ludo,a ti si volio drugu.
Nemoj plakati sama sam sebi uvijek govorila,a njegov glas uvijek govorio imat
ces mnogo boljeg muskarca od mene,koji ce te voljeti jer si ti to zasluzila.A
onda se oped pojavi tuga u mom oku pocne teci suza koja kaze da te ne mogu ZABORAVITI!!!!!!!!!!!!!!by vekkyyy


pjesma bas napisana za moju bivsu ljubav...............kiss

Nemoj me gledati tim predivnim plavim očima
Ne mogu to podnijeti
Nemoj me zavaravati da između nas nešto ima
Ne mogu u lažima živjeti.

Nemoj me dirati tim predivnim rukama
Tvojim dodirima ne mogu odoljeti
Nemoj me podsjećati što se dogodilo s nama
Želim to zaboraviti...




Post je objavljen 21.03.2006. u 21:15 sati.