Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/budan

Marketing

BOŠKARIN NA LEĐIMA /haibun/

Borivoj Bukva

BOSKARIN NA LEDJIMA /haibun/

Boškarin

Pogledaj ovdje sliku u večem formatu

Autor slike: Borivoj Bukva
Kombinirana tehnika na kartonu,
dim 38x34 cm., slikana 2004.

25.05.2005. u Bujama, Istra, u Galeriji Puckog otvorenog ucilista, odrzan je IV medjunarodni slikarski
natjecaj. Slikao sam na licu mjesta, a donesenu sliku "Boskarina" izlozio medju gotove radove koji su takodjer konkurisali za nagrade. Boskarin, je slikan 2004. godine za IV medjunarodni slikarski EX - Tempore u Selcu. Slika je usla u konkurenciju i bila izlozena na izlozbi najuspjesnijih radova.

Boskarin
omamljen poljskim cvijecem -
proganja kravu.

Boskarina sam postavio na gornju precku stafelaja, i pustio ga. Na suprotnoj strani stepenica, sjedio sam sa slikarima: Ivom Kajzerom, Stanislavom Ninicem - Stasom, a navracale bi do nas Darija, Ania, Zinka, Goranka, i druge slikarice. Clan medjunarodnog strucnog zirija bila je i nasa rijecanka, gdja Erna Toncinich koja je krenula u razgledavanje izlozenih radova. Kod moje slike Boskarina zadrzala se duze. Sklopljenih ruku naslonjenih uz tijelo, opustena i znatizeljna, stala je ispred slike i gledala, - tako gledala... Pomislio sam tada: "Boze mili, sto joj se dopada moj Boskarin!?" Vec sam smislio kud cu poprckati novcanu nagradu a lova je gotovo pala, mislim ja tako, pozitivnim razmisljanjem i utjerujem novac u svoj dzep, kovao sam i druge planove...

Kad se gdja. Erna dovoljno udaljila od moje slike, ostale je brzo prelazila a neke popratila samo pogledom. Digao sam se i prosetao do izlozenog Boskarina. Procijedio sam kroz zube - psovku, nasmijao se i neugodno iznenadio! Nasla se neka budala od slikara i okrenula moju sliku naopako, Boskarin je lezao na ledjima.

Boskarin
okrenut na ledja -
razanj mu prijeti.

Kod proglasenja pobjednika i dodjele nagrada niti glasa
o mojoj slici, nagradu nisam dobio. Ali, zato smo dobro
popili i najeli se domacih kolaca, sto su nase vrijedne
mjestanke Buja takmiceci se medju sobom, za sve nas priredile. Festalo se i veselilo uz glazbu, plesalo do kasno u noc... Do godine se opet vidimo u Bujama, na
sljedecem po redu V medjunarodnom slikarskom natjecaju.
Do tada ljep pozdrav dragim slikarima, i prilika za neka nova slikarska iznenadjenja.

U Rijeci, 06.07.2005.godine. Borivoj Bukva


Post je objavljen 21.03.2006. u 07:05 sati.