Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sex69

Marketing

1 DJEVOJKA 3 MUŠKARCA I KREVET VELIKI

Inače imao sam u prizemlju kuće dok se nisam preselio na kat veliki trosjed, stane nas 9 na njega odjednom. PROVJERENO.
Bili smo tako ekipa vani, imali neku žurku sa nama je bio u to doba i jedan pjevač u usponu.
I ona divlja crvenokosa plesačica. Prijateljska atmosfera i zezancija do jaja.
Nakon zatvaranja kluba gdje smo bili, pozovem ekipu sebi doma.
Polako se prošvercamo kroz dio kuće gdje su moji roditelji.
Bacimo se nas trojica u krevet a njoj se pleše.
I tako mi smo na krevetu, ona pleše pred nama, primimo se za...........
Novčanike i počnemo bacat lovu po sobi...
Uz osmjeh i povike PLEŠI KURVO.....
Dobro smo prošli nije se naljutila niti reagirala, a niti lovu skupila.
Polako je vrtila guzu u hipnotičkom ritmu muzike i lagano se spuštala sve niže do poda. Njezina duga kosa lepršala je kroz zrak. Miris njezinog tijela osjetio se kroz zrak.
Palila nas je i ona je to jako dobro znala. Poigravala se i bila spremna ići do kraja.
Skidala je komad po komad odjeće i bacala na nas. Mi smo oduševljeno navijali.
Imala je ljepe grudi koje su ponosno poskakivale mmmmm
Ostala je u tangama, i grudnjaku.
Bacila se na krevet između mene i još jednog frenda. Treći taj pjevač se nešto bio zapustio i kao neku bradu pustio. A komentar crvenokose je bio kako on s tom bradom neće sudjelovati.
Na što je on skočio kako se ide tog momenta obrijati i ako treba i glavu će obrijati samo da sudjeluje.
HA HA HA HA HA HA
Nas dvojica poigravali smo se prstićima klizeći po njezinom tijelu. Fiiiiiiiiino ju je bilo osjetit. Tako mazno.
Mazno se izvrtala po krevetu. dva para ruku su pretražival svaki milimetar njezinog tijela.
Krenuo sam prema dole, susreo frendovu ruku, nastavio do vlažnog potoćića....
malo se poigrao sa prstićima i njezinim klitorisom. Polako sam kružio izvana i tek kad sam osjetio kako je vlažna samo sam skupio dva prsta i spustio u nju.
Uzdah sladostrašća je odzvonio sobom. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhh.
No nas je bilo trojica i baš taj treći je smetao. SMETAO.
I glupi dogovor solidarnosti il svi ili niti jedan. FUCK::
Niti jedan. Minuta dogovora sto i kako. dovodi do hladjenja atmosfere i ona dolazi sebi. POlako obazire se gdje su joj stvari i oblici na sebe.
10 minuta kasnije obucena i želi doma. Ispraćam ih van, odvest će ih pjevač.
Zaključam vrata i krenem spavat u sobu kad nailazim na oca koji se probudio od vriske. Kaže vidio ih je kroz prozor kako odlaze no samo jednu curu je vidio.
Pa što smo mi to radili?? Što ga nisam zvao da i on pomogne nam! HA HA HA
I da idem kasnije mu na sprovod jer bi ga mama ucmekkala na licu mjesta, nebi se na nju ni popeo a gledao bi kako mu sekirče cepa lubanju i bojni poklič mame iza njega.

--------------
A što ste misli perverznjaci, da će biti opet orgije?? he he
SKOJ - Suha Kurca Odlaze Jebači

Post je objavljen 22.03.2006. u 12:19 sati.