Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

Napokon,jelda?

Opet visoki računi? Ne,jednostavno mi se nije dalo pisati...bez inspiracije ,totalna nula. Baš i nisam bila nekaj posebno raspoložena ovih par tjedana...ma znate ono,dok niste baš svoji 100% i kužite da vam se nekaj događa,ali zapravo ne kužite kaj...dobro,vidim da mi je filozofija na nivou,pa ne bum više pisala dubokoumne rečenice.
I iako nisam bila baš svoja , situacija se vratila na staro...he,he-she's back;)
Kak me od srijede nema u školi,nisam mogla čekat subotu , a kak mi se čini ni ostatak ,pa smo jučer bili vani...ma ,meni su općenito puno bolji izlasci petkom,nego subotom,ali jučer je bili stvarno fenomenalno. Ja sam imala probu do 22.00 pa sam se s ostatkom našla tek poslije...Ena i Dunja su već bile duboko raspoložene,naravno ispred Kuglane hrpa ljudi,...baš mi je to trebalo da mi se vrati respoloženje. Nismo htjele hodat po kafićima.pa smo otišli do parka (gdje je već počela ''sezona''). Tamo smo se Kraljicova,Karmen,Šaška,Vedrana,Dunja i ja trgale od smijeha,bilo je i ozljeđenih (nakašalj),ali pokupile smi se dublje u park ,jer naravno niti jedna od nas nije imala osobnu...how nice...onda smo si Kraljicova i ja zabrijale da je netko bil pored nas dok smo obavljale nuždu (je,nemreš protiv prirode) i premrle smo od straha...
A kasnije nam se pridružil Antolić i to je onda bilo totalno (rekla sam vam da sad nenormalno puno puta ponavljam ovu riječ? HELP!!) ludilo. Više se ne sjećam,ali Dunja,Veky ,Karmen i Šaška su nekam otišle i onda smo se nas troje uputilo prema staroj glazbenoj...malo me jebe sjećanje,ali znam da smo se još na igralištu spominjali i dogovarali za Antolićev rođendan,Prag (još samo 2 tjedna!!!) i razgovarali se o ostalim stvarima,raspravljali o smislu života (ah,kaj da vam velim),glazbi (naša neiscrpna tema)...bilo je već negdje oko 00:40,pa smo nas dvije polako krenule doma dok nas je Bruno nagovaral da idemo pred glazbenu...ali svejedno mi je ovo bil prebrutalan petak.
Baš sam se sad razgovarala sa Kraljicovom...ležim doma sa temperaturom,kišem i kašljem ko budala, pa mi ju je baš bilo drago čuti...obećala sam joj komentar,pa kidam na njezin blog:)))



P.S: Počela sam čitat ''GOLI RUČAK'',Williama Sewarda Burroughsa. On je narkoman,homoseksualac,svoju ženu ubio je''slučajno'' pokušavajući hicem iz pištolja pogoditi čašu na njezinoj glavi. Bio je junky više od petnaest godina,no jedan od najvećih američkih pisaca 20.stoljeća koji je uvelike utjecao na kasnije rock-generacije. Jednom je,poučen vlastitim iskustvom,rekao:


Junk is the ideal product . . . the ultimate merchandise. No sales talk necessary. The client will crawl through a sewer and beg to buy. . . . The junk merchant does not sell his product to the consumer, he sells the consumer to his product. He does not improve and simplify his merchandise. He degrades and simplifies the client. He pays his staff in junk.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Post je objavljen 18.03.2006. u 19:13 sati.