Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sex69

Marketing

SMIRIVANJE STANJA I ODVIKAVANJA

Već nekih dva tjedna totalno sam OUT od zainteresiranosti prema izlascima. Izlazim kada moram, sastanci sa vlasnicima klubova i slično.
Okrenuo sam se poslu, slaganju vlastitoga života i tako.
Nije da nije kako ne izlazim, no izlazim drastično manje. Npr. "udarna" subota bila je posao, posao, vožnje do kluba izvan ZG koji nije radio pa natrag do ZG, malo do Fontane sa narodnjacima, cugnuli COCA COLU (baš nas je ljepo bilo vidjeti na narodnjacima i 4 Cole na stolu..). S nama u društvu je bila jedna blago rečeno nabrijana koza, samozvana manekenka i pratilja na nekom izboru ljepote. Htjela se potući ili sa ostalim curama koje su je gurale ili sa konobarom jer je totalni kreten.
Vidio ja to je sve meni bljak. I zamolio neka me ostave doma, a oni neka si nastave dalje. Tako je moj izlazak trajao sve skupa 30minuta.

Čekam sutra nalaze brisa nosa i grla, velika je šansa kako sam i ja zaražen od sina "beta-hemolitičkim streptokokom" kako to strašno zvuči.
Sin je bio ozdravio pa opet do jaslica i igraonice i opet bolestan. Stalno ima temperaturu i na inekcijama je.
Mali je pa to nije baš dobro ni za velike a kamoli njega.

Posao ide po planu, očekujem dva puta u Paris, možda Sarajevo , pripreme za ljeto ...
Neka sjeta me pere, i to žešća.
Posudio sam si navodno dobar SF film za pogledati "serenity".
Imam zanimljivih doživljaja no nisam nešto za pisati sada....
Samo javljam kako sam ipak živ.

Post je objavljen 01.03.2006. u 18:57 sati.