Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jalucifer

Marketing

Samo da vas pozdravim!

Evo javljam se na brzinu, samo da onima koji su se za mene zabrinuli dam na znanje da sam živ i manje-više zdrav (koliko to, naravno, otpavši od Boginje, uopće mogu biti!). No, kako lako možete pogoditi, puno posla Sotona u ovom svijetu ima, štoviše sve više, i koliko se god trudio, ne stignem uvijek sve, što sam naumio. Pa me tako nije neko vrijeme bilo. Pripremao sam stvari, o kojima ćete još čuti!

I naravno, kako spomenuh par puta, ja sam radišan, i ja sam naravno, proturječući sam sebi jer to je moja osobina da se sebi suprotstvljam, ja sam lijen.

A nevolja je, fakat ponekad mislim da se ja Sotona uzalud trudim sijući Zlo na zemlji, kada vama ljudima i bez mene odlično to ide! :)


Post je objavljen 27.02.2006. u 15:21 sati.