Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dasampostar

Marketing

LIJEPO LICE (2.dio)

Rekao mi je da je mislio da sam prestala s pušenjem (i jesam radi njega!). Odjednom je počeo govoriti koliko mu je žao zbog svega i da bi želio da sve bude kao prije. ONA mu nije ništa značila te da me volio sve vrijeme. Rekla sam mu: TI NE ZNAŠ ŠTO ZNAČI RIJEČ VOLJETI. TI VOLIŠ SAMO SEBE, SEBE I SEBE. NI NE ZNAŠ KAKO IZGLEDAŠ JER SVIMA POKAZUJEŠ LAŽNO LICE. U SEBI NEMAŠ NIŠTA, PRAZAN SI, A JA SAM KAO NEKA GLUPAČA ZAVOLJELA TVOJE LIJEPO LICE. PLAČEM ZBOG TEBE SVAKI DAN, A TI TO NE ZASLUŽUJEŠ. HVALA TI ! DA! HVALA ŠTO SI TO UČINIO I OVAJ PUT JER SADA ZNAM KAKAV SI UISTINU I ZNAM DA ĆE MI BEZ TEBE BITI BOLJE. NADAM SE DA ĆEŠ BITI SRETAN U ŽIVOTU S NEKOM OSOBOM KOJA ĆE VOLJETI SAMO TVOJE LIJEPO LICE!
Ne mogu opisati što se sa mnom dogodilo u tom trenutku. Osjetila sam neku novu snagu i otišla. Nije me bilo briga što mi želi reći i želi li mi uopće nešto reći. U sebi sam našla novu snagu da ga prebolim. Lagala bih sama sebi kad bih rekla da ga nisam voljela. Naravno da sam ga voljela! Bila sam s njim četiri godine. No, to nije bila prava ljubav. Kakva to može biti ljubav kad te dečko stalno vara, ti mu opraštaš i vjeruješ kao neka budala da će se promijeniti? Tužno je to, ali što god da mi učinimo, neće. Naravno postoji onaj mali, ali jako mali postotak dečkiju koji se promijene i možda se mi djevojke zavaravamo i nadamo se da će naš dečko ući u taj postotak, ali drage moje, neće (najčešće). Zato: PRONAĐIMO NEKOGA TKO ĆE NAS CIJENITI I VOLJETI ZBOG ONOGA ŠTO JESMO JER KAD TE DEČKO VARA, A STALNO TI SE VRAĆA TO NIJE ZNAK DA TE VOLI VEĆ JE TO ZNAK DA VAŠA VEZA NE FUNKCIONIRA….


Do sljedećeg puta,
Vaša Anika


Post je objavljen 10.03.2006. u 10:40 sati.