Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

"Curling Darling" apel!!!

E moje navijacice, nigdje vas nema kad se koplja lome i povijest ispisuje...
Priblizava se "dan abcde" za hrvatski curling. Cunjo je u jeku priprema i bas se idemo zapit u cetvrtak. Majke, pletite salove, djevojke raspustajte kose, sitna djecice stisnite palceve.

U nedjelju u 11 igramo protiv favorita CK Zagreb, u 13 protiv zena iz CK Zaprudje (ne zbraja se za prvenstvo) te u 15 derbi sezone s CK Vis. Koji su ipak mrvicu bolji. Da mrvicu. Za paket prezli, kakvu mrvicu... Znam da nemrete svi doc, ali zelim osjetiti snagu tih 2 milijuna isprepletenih krunica kako iz srca klikcu: Cunjasi, Cunjasi, idoli ste nasi... Pa da se posteno zapijemo kad sve zgubimo.

Doma mi crko comp, pa dajte savjet di da kupim nesto jeftino, ilegalno i vrhunsko, da mogu brzo skidat filmitje i mjuzu te imat worda. Zavaljujem.

Htio sam jos stosta napisat o Cro Ceci, onoj s ustima cipla s rive, ali mi dnevno pristize po osamdesetak mailova s pokusajima furanja na nju. Pa ispada kao neki heroj. Tako da mi je digla tlak. A sto je u kombinaciji s onim sto je vec mjesecima uzalud dignuto dovelo do toga da vise jednostavno ne zelim kritizirat tu - nazovi pjesmu. Koja u biti zvuci kao da ju je pisao sifiliticni bradati mornar negdje na mrkloj pucini nasred Oceana, shrvan nejebicom, znojidbom, pokvarenim rumom, spaljenom tirolskom i obljepljen govnima od papige, dok mu sol u kombinaciji sa zvizdanom pakleno izdubila ono malo sivoga sto mu se uzeglo ispod skalpa.

Koje smo mi seljacine, to je strasno.



Post je objavljen 07.03.2006. u 16:46 sati.