Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/budan

Marketing

ZEN I DRUGE PRICE - 198


UPOKORENJE DUHA
-----------------------------




Jedna mlada zena tesko oboli i poslednji trenutak bijase vec blizu.
- Toliko te volim - rece muzu - da te ne zelim napustiti. Nemoj me prevariti ni s jednom drugom zenom. Ucinis li to, vratit cu se u obliku duha i stvarati ti beskrajne neprilike.
Ubrzo zatim zena umre. Muz je prva tri mjeseca postovao njezinu poslednju zelju, ali onda upozna jednu drugu zenu i zaljubi se. Njih se dvoje tako uskoro zarucise.
Odmah nakon zaruka, covjeku se svake noci pocne pojavljivati duh prekoravajuci ga sto se ne drzi svojega obecanja.
Ali duh bijase vrlo bistar. Govorio bi mu potankosti o svemu sto se dogadja izmedju njega i njegove nove izabranice. Svaki put kad bi on svojoj zarucnici darovao neki poklon, duh bi ga podrobno opisivao. Ponavljao bi cak tocno sve njihove razgovore i covjeka kinjio i mucio toliko da jadnik vise oka nije mogao sklopiti. Tada mu netko posavjetova neka svoj problem ispovjeda ucitelju zena koji je zivio u okolici sela.
I naposljetku, u ocaju, siroti se covjek uputi k njemu
te ga zamoli za pomoc.
- Tvoja je prva supruga postala duhom i zna sve sto radis - objasni mu ucitelj. - Sto god ti ucinio ili rekao, sto god darovao svojoj ljubljenoj, duh to zna.
To je zacijelo vrlo mudri duh. Iskreno govoreci, jednom takvom duhu morao bi se diviti. Sljedeceg puta kad ti se pojavi, nagodi se s njim. Reci mu kako je toliko sposoban da nista ne mozes sakriti, i kako ces, ako odgovori na jedno pitanje, obecati da ces raskinuti zaruke i ostati udovac.
- Koje joj to pitanje moram postaviti? - upita covjek.
Ucitelj odvrati:
Uzmi punu saku sojinih sjemenki i upitaj zna li koliko
tocno zrna drzis u ruci. Ako ti ne bude u stanju odgovoriti, znat ces da je to samo mastarija tvojega uma i vise te nece uznemiravati.
Sljedecu noc, kad se duh opet pojavio, covjek pocne laskati te mu rece kako doista nema toga sto on ne bi znao.
- Tocno - odgovori duh - a znam i to da si danas bio kod onog ucitelja zena.
- I buduci da si tako sposoban - nastavi covjek - reci
mi onda koliko zrna drzim u ovoj ruci!
Nikakva duha vise ne bijase koji bi odgovorio na to pitanje.

/101 zen Stories, transcriebed by Nyogen Senzaki and
Paul Reps, London and Philadelphia,1939.
Nyogen Senzaki, Paul Reps,101 ZEN PRICA, Zagreb, 2000.
- Urednik Damir Mikulicic, Prevela Ita Kovac/


- 07:13 - .. A sada ti .. (34) - Sačuvaj na papiru - #
bojko i ja imam svoju lilith koja me posjeti s vremenom na vrijeme... samo neka ona dolazi, ne smeta me, a moze bit i koja bivsa zelja iz proslih zivota. srest cemo se mi vec jednom... pozdrav (02.03.2006. u 07:40)

lilith evo me :))) dobro jutro bojkicu :) pusa (02.03.2006. u 08:14)

plavo sunce :-*) .....treba znati postaviti pravo pitanje........PUSA (02.03.2006. u 09:01)

bojko eto moje lilth, jos samo da joj stavim soli na rep, uhvatim i strpam zivu zivcatu, veselu i zivahnu u svoj brlog... pusa dragoj lilith. (02.03.2006. u 09:38)

bojko bolje nista ne znati, nek je samo uz mene i dodje mi kad je to najpotrebnije... pusa dragoj plavom suncu. (02.03.2006. u 09:40)

bojko --- IRIDA , zagreb......> wrote: > > > Sjedim u miru na wc-u i obavljam posao", kad zacujem > pitanje iz susjednog > wc-a: > "Halo, kako si?" > > Nisam bas tip koji razgovara u muskom wc-u i ne znam > sto mi bi da sam > odgovorio : > Odlicno sam!" > > Uslijedilo je slijedece pitanje: > Sta radis?" > > Kakvo li je to pitanje? U trenutku mi je bilo dosta > cudnih pitanja pa sam > odgovorio: > Dakle, mislim da radim isto sto i ti..." > > Pokusao sam se pozuriti, kad zacuh slijedece > pitanje: > "Mogu li doci k tebi?" > > OK, ovo pitanje mi je precudno, ali pokusao sam > ostati ljubazan. Stoga sam > odgovorio slijdece: > Ne, trenutno sam stvarno zauzet!" > > Zatim ga cuh kako rece: > Cuj me, nazvat cu te ponovo malo kasnije. Neki idiot > sjedi pored mene i > odgovara na moja pitanja. " > ------------------------------ - DOBAR JE.... (02.03.2006. u 09:47)

bojko --- IRIDA wrote: > > > > > > Kaze zena muzu:-Danas su mi rekli kako imam lijepe > noge-! > Na to ce muz;-A nisu ti rekli kako imas veliku > guzicu-? > -Ne, tebe uopce nismo spominjali!!!-odgovori zena... > > > Ustalo dijete u 4 sata ujutro i moli mamu da mu > isprica bajku? > A mama mu rece: Cekaj sinko kad dodje tata ispricace > nam obadvoma!!!! > > > Dode Mujo doma, a ispod kreveta goli muskarac. > Kaze Fata:-Pa gdje si do sada?!? > -Sto gdje sam, a tko je to ispod kreveta? > - Ne skreci ti meni s teme! > > > Natjecu se Amerikanac, Talijan i Bosanac cija je > bolja zena. > Kaze Amerikanac: -"Moja je prava lavica." > Na to ce Talijan: -"Moja je prava tigrica." > A Bosanac ce: -"Ne lici ni moja na covjeka." > ------------------------------ --------------- ha-ha, hi-hi, ho-ho.......bem ti gajde..... (02.03.2006. u 09:51)

Lovely Rita DUh nije bio mudar, mudar je bio učitelj zena. :)) Dobro jutro boro. ;) (02.03.2006. u 11:00)

bojko dobro jutro draga lovely rita, vrag ce ga znati?, mozda je dusica pronasla sebi adekvatnog jebaca a ovaj joj je bivsi muz dosadio, pa ga pustila ca... nije htjela vise da se zajebava s budalama. moja lilith mene uvijek posjeti, kad to zatreba, a za druge me boli briga... uvrstio sam te i dolje si pri dnu, idem se prosetati do had-a, pa sam te tu pustio... pozdravcic (02.03.2006. u 11:42)

vedjak Ovo je svakako jedna od najljepših ZEN-štorija do sada! Srdačan pozdrav Tebi dragi Boro i ne brini zbog ptičje gripe, Tvoj će imunološki sustav stvar srediti. Ono iz maila ću danas srediti. Haiga je prekrasna, ali STVARNO PREKRASNA! (02.03.2006. u 13:59)

GAGA SAMO DA POZDRAVIM MOG DRAGOG I ISKRENOG PRIJATELJA.IZVINI STO ZURIM INTERNET SATI SU MI NA IZMAKU. BESEDA TI JE ZAISTA JEDNA OD INTERESANTNIJIH. VELIKI POZDRAV! (02.03.2006. u 15:26)

bojko pozdrav dragom prijatelju vedranu, hvala na komplimentima i ne mogu a da se ne nesmijem, ha-ha, ho-ho, hi-hi... svijet puca po savovima od ozbiljnosti a toliko su blesavi da ne vide da im nista ne ide od pameti... hvala mom dionizu sto me je raspametio te njihove glupavoce... ha-ha, hi-hi, ho-ho... (02.03.2006. u 15:32)

bojko hvala ti gaga, pozdrav dragom gagi od bore. (02.03.2006. u 15:33)

safiris pusa,pusa,pusa...:-*)i jedan veliki topli zagrljaj za čarobnjaka:-*) (02.03.2006. u 20:43)

bojko za dragu safiris velika pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ... (02.03.2006. u 21:05)

ladyofblackness zanimljiva priča. volim pametne završetke:-) Pozdrav pusa (02.03.2006. u 21:18)

spuky ... jako dobra priča... igra uma... pozdrav :) (02.03.2006. u 21:26)

bojko pozdrav pusa ladyofblackness :-*)) (03.03.2006. u 10:15)

bojko spuky, pozdrav :-*)) (03.03.2006. u 10:15)

bojko --- IRIDA , zagreb.....> wrote: > Evo, poslušala sam te, iako sam ovih dana u užasnoj > gužvi. Hvala na > obavijesti, pišemo se. Pusa! Irida > > To: erato > Subject: prijava na natječaj.............! > > > Poštovani! > Prijatelj me uputio na vaše natječaje, pa evo, > šaljem nešto. Vi ste na redu! > Uopće je lijepo da postojite. Želim vam uspješno > traganje za biserima. > Srdačan pozdrav! > Irida, ravno iz dubina vremena i grčke mitologije > > ALKEMIČAR > > Alkemičar sam > i mag. > Tražim zagubljenu formulu, > a čini se da > krug stvaranja > je zatvoren. > U ovom starom svijetu > hipnotički > ponavljam radnje, > računajući > da usud slučaja, > možda svrati > neoprezan, > možda u trunju > njegove odjeće > otkrijem > makar blijedi > trag. > > Irida ----------------------- ------------------------- moj pozdrav i pusa dragoj iridi, i svim pjesnicima. pogledajte link > www.erato.hr/ i saljite im pjesme. (03.03.2006. u 11:12)

bojko --- ROMAN , ljubljana......> wrote: > > > Klub srecnih > > > > Si zelis prejemati skrivnostne in nenavadne > zgodbice, ki odpirajo srce? > > Zgodbice te bodo cakale v elektronskem predalu > vsak teden. Tu je naslov > > zate: http://www.klub-srecnih.si/zgo dbice.html > > > > Zelis obdarovati svojega prijatelja-ico s > skrivnostno in napeto zgodbico, > > lahko jim pomagas do bolj polnega zivljenja: > > http://www.klub-srecnih.si/zgo dbice.html > > > > Zelis spoznati nove prijatelje, kaj vprasati, > najti odgovore, pridi na > > forum: http://forum.klub-srecnih.si > > > > Fotke iz Klubskih aktivnosti najdes tukaj: > > http://galerija.klub-srecnih.s i/ > > > > Klub srecnih > > Moskriceva 44 > > 1000 Ljubljana ------------------- ------------- moj pozdrav romanu (03.03.2006. u 11:24)

bojko --- dan, rijeka...........wrote: > > > > > > Razlika izmedju hrabrosti, "cool" i "naj-cool": > > Hrabrost: > Kada dodjes kuci usred noci dobro pijan, zena te > ceka sa metlom u ruci, a ti je upitas: > "Cistis ili se spremas da nekud odletis?" > > Cool: > Kada dodjes kuci usred noci, mirises na > parfem i imas sminku na > kosulji. Opalis zenu po dupetu i kazes: "Ti si > sledeca!" > > Naj Cool : > Kada dodjes usred noci pijan kuci, zena je vec u > krevetu, ali jos > ne spava. Uzmes stolicu i sednes ispred njenog > kreveta. > Na njeno pitanje: "Sta radis?", > odgovoris: > "Zelim da sedim u prvom redu kad pocne cirkus." > ------------------------------ -------------- > hvala danu na vicu, boro > (03.03.2006. u 11:34)

irida Ono sto je sama esencija znanja i istrazivanja Damanhura nalazi se u podrucju koje damanhurci nazivaju Duhovna fizika. Pozivam Vas na predstavljanje ove teme koju ce se voditi Coyote, instruktor Duhovne fizike iz Damanhura. Predavanje ce se odrzati u prostorijama centra, na adresi Vlaska 81a, u subotu 04.03. u 20 sati. Ulaz je slobodan. Srdacan pozdrav, Kristina Najava: Duhovna fizika je put koji vodi u samo srce filozofije postojanja. Proučavanja i istraživanja na tom području svode se na istraživanje svemira i čovjeka kroz prizmu međusobnog usklađivanja znanstvene vizije stvarnosti s onom duhovnom. Bavljenje tim temama dozvoljava nam da polučimo širu percepciju života i sebe samih. Ovo područje se bavi raznim temama, među kojima je kozmologija, tajne vremena i prostora, duhovna i suptilna struktura čovjeka, duhovni i božanski ekosustavi, unutarnja osjetila, buđenje unutarnjeg božanskog, magijska tehnologija. Te kompleksne teme obrađuju se na takav način da ih može razumjeti i onaj koji nema tehničkih znanja, a istovremeno i sami stručnjaci mogu iz toga izvući brojne prigodne teme za istraživanje. 1. stupanj Duhovne fizike – 22-23.04. Zagreb i 22-23.04. Rijeka (03.03.2006. u 11:35)

bojko --- dan, rijeka......wrote: > Sjedi raja u kaficu i pricaju o sexu. Mujo sjedi u > ćošku i ništa ne > priča. Na to će jedan: > - Mujo, znaš li ti što je to sex? > - Znam! > - Što onda? > - Pa, ustanem ujutro u 6h, napravim doručak, > skuvam kavu, probudim > ženu i punicu, onda doručkujemo, zatim operem > sudje, onda napravim malom > sendviče za skolu, onda pravim ručak, usisam... > - Stani, stani!!! Pa kakve veze ima to sa > sexom? > - Pa eto vidite, tako oni mene jebu svaki > dan!!! > ------------------------- pozdrav danu, boro (03.03.2006. u 11:40)

bojko hvala ti draga irida na komentaru. svaki tako, vrijedan paznje ti okaci... mi gremo dalje... pusa, boro (03.03.2006. u 11:42)

bojko --- Vlatko, Slovenija....> wrote: > http://www.mladina.si/parada/i ndex.html > > > ------------------------------ ----------- > PAZI SAD OVO - ovo je genijalnoooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooo... . SLOVENCI CE IMATI VOJNU PARADU! GENIJALNO... GENIJALCIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIII.... (03.03.2006. u 12:16)

no_wings vojna parada?? ova državica lagano "pukla"... održavati tak nešto u ovom divnom gradu? protestiram :))! pozdrav iz najljepšeg slo grada :)) (03.03.2006. u 12:24)

bojko draga no wings, ljudski mozak je genijalan kad su u pitanju gluposti... nema njemu kraja... pozdrav i pusa, boro. (03.03.2006. u 12:33)

MalenA Jupii............stavio si i tražilicu...Prva liga.... sada lakše mogu naći tvoje tekstove (03.03.2006. u 20:58)

ladyofblackness laku noć i velika pusa:-) (03.03.2006. u 21:10)

bojko bravo malena, sad bit ce sve lakse... pusa, boro (03.03.2006. u 21:45)

bojko velika pusa dragoj ladyofblackness, boro (03.03.2006. u 21:46)

ToČkiCa:) ejejeje...udostojila sam se javiti i napisati post:)) jesi mi ti to ostavio komentar i potpisao se bojan?:) pozdraffff i veeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiii ikaaaaaaaaaaaaaaaaaa pusaaaaaaaaaaaaaaaaa (03.03.2006. u 22:12)

bojko draga tockice, ljepo pise bojan i njegov ispis je slican mom. nisam to ja pisao, niti sam bojan. volio bih da sam na bojanovom mjestu, mlad, lucidan, rasni zdrebac i zaljubljenik u sve ono sto je ljepo. mada i ja imam djetinju dusu i tako se ponasam ko djecarac. poslusaj mamu, budi kraca. prebaci se na zen i haiku. naucit ces manipulirati energijama sto je najbitnije. od bata bore primi vejoku pusuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu... (04.03.2006. u 09:41)


Post je objavljen 07.03.2006. u 16:22 sati.