Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/budan

Marketing

ZEN I DRUGE PRICE - 196




TUNEL
------





Zenkai, sin jednoga samuraja, doputuje u Edo i u tome gradu stupi u pratnju nekog visokog sluzbenika. Zaljubi se u njegovu suprugu i bi zatecen na dijelu. U samoobrani ubije sluzbenika, te pobjeze s njegovom suprugom. Oboje zatim postadose kradljivci. Zena, medjutim, bijase toliko pohlepa da Zenkai ubrzo prema njoj pocne osjecati duboku odvratnost. Naposljetku je odluci ostaviti te otputuje vrlo daleko, cak u pokrajnu Buzen, gdje postane lutajuci prosjak.
Ne bi li okajao vlastiti grijeh, Zenkai odluci u svojemu zivotu uciniti neko dobro dijelo. Kako bijase
cuo za neku opasnu cestu koja je prolazila samim rubom strme litice i na kojoj je vec mnogo ljudi naslo ili za dlaku izbjeglo smrt, odluci prokopati tunel kroz planinu. Tako bi danju prosio hranu, a nocu marljivo radio na kopanju svojega tunela. Prodje trideset godina, a tunel bijase dug sedam stotina metara, sest metara visok i devet metara sirok.
Dvije godine prije nego sto je posao primaknut kraju, sin onog sluzbenika kojeg je ubio otkrije gdje Zenkai
prebiva te se odmah uputi onamo, odlucan u namjeri da ga ubije kako bi se osvetio.
- Spreman sam ti dati svoj zivot - Zenkai. - Ali prvo
mi dopusti da zavrsim ovaj posao. Onoga dana kad bude gotov, mozes me slobodno ubiti.
Tako sin stane cekati da osvane taj dan. Prodje vec nekoliko mjeseci, a Zenkai je i dalje kopao. Mladic
se naposljetku zamori ovako nista ne radeci te mu se pridruzi u kopanju. Nakon godinu i pol sto mu bijase pomagao, pocne osjecati divljenje prema snazi Zenkaijeve volje i cvrstini njegova karaktera.
Konacno, tunel bi zavrsen, ljudi bi mogli njime prolaziti i putovati bez opasnosti.
- Sad mi mozes odrubiti glavu - rece Zenkai. - Moj je
posao gotov.
Kako bih mogao odrubiti glavu svojemu ucitelju? - upita
mladic, ociju punih suza.



/101 zen Stories, transcriebed by Nyogen Senzaki and
Paul Reps, London and Philadelphia,1939.
Nyogen Senzaki, Paul Reps,101 ZEN PRICA,Zagreb,2000.
- Urednik Damir Mikulicic, Prevela Ita Kovac/






- 07:37 - .. A sada ti .. (23) - Sačuvaj na papiru - #
bojko DOBRO JUTRO! danas je u rijeci karnevalllllllllllllllllllllll lllllll... ludirao sam se do 2 nocu, sad nastavljamoooooooooo... KARNEVALLLLLLLLLLLLLLLL... KA RNEVAAAAAAAAAAAAALLL... DANAS JE KARNEVALLLLLLLLLLLLLLL... RIJECKI KARNEVALLLLLL... OBRIJAO SAM SE I SKINUO MASKU, LUDUJEMOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOO... svim ozbiljnima danas sam pod motom: BUDI ONO STO ZELIS! danas je rijecki KARNEVALLLLLLLLLLLL- (26.02.2006. u 07:52)

anna Dobro jutro Boro! Sviđa mi se priča, glupo mi je samo ovako nešto bezveze napisati, ali eto...neka bude samo tako!!!! Uživaj na karnevalu...pusa (26.02.2006. u 10:14)

on my way pozdrav boro... evo vidim da si na mom blogu spominjao da znas nekog zdravka segvica pa sam se sjetio da kat ispod mene zivi teta mila segvic, a njoj se sin zove zdravko-on ima negdje 55-56god.... sad moguce je da je to on...heh... ;) zivio :D (26.02.2006. u 15:07)

on my way evo procitah i pricicu,,nadasve poucna (kao i obicno)... :D (26.02.2006. u 15:11)

mistika intrigatno i poučno ;-) Kako je danas u Rijeci ;-? (26.02.2006. u 15:24)

to ti je pametno draga anna. pusa (26.02.2006. u 20:45)

bojko tocno dragi on my way, to je bivsa balkanska u splitu. pozdravi mi kuma i teta milu. reci da ih pozdravlja boro iz rijeke. mili ce biti drago... hvala ti i pozdrav, boro (26.02.2006. u 20:47)

bojko draga mistika u rijeci i dalje traje tulum, sad se plese na rijeckom korzu. i nocas meni nema spavanja. bilo je ludo ko obicno... pozdrav, boro (26.02.2006. u 20:48)

farinelli priča je odlična, živi dokaz kako se netko može promijeniti, tj. odustati od onog za čega se borio cijeli život....8) (26.02.2006. u 21:03)

on my way heh...kako je svijet mali boro, a?... pozdravit cu tetu milu cim je vidim... pozdrav :D (26.02.2006. u 22:41)

aurum Kamo god se čovjek okrene, ako gleda, može naći Učitelja. Pozdravljam sve moje Učitelje i tebe. (26.02.2006. u 23:13)

bojko dobro jutro iz rijeke u kojoj krupne pahulje padaju, tlo prekriveno bijelinom nije. imali smo ludu srecu s vremenom i karnevalom jucer. fotke pogledajte i kako je bilo u posebnom prilogu novog lista. moto karnevala bio je: BUDI TO STO ZELIS! i mi imamo svog bana i to ban jebacica, prodefilirao jucer na konju korzom. inace bila je i pusiona. svi mi popusili, sad lakse idemo u evropu.... i jos mnogo toga vidjet ces na fotkama. pozdrav, boro (27.02.2006. u 08:04)

heeej, pozdrav i dobar dan ti želim...:) ja odoh prokopati tunel kroz ove papire...:) sunfire (27.02.2006. u 10:33)

bojko samo ti meni rovaj... pusa (27.02.2006. u 11:35)

Didi pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ....jesam li dobro napisala? (27.02.2006. u 15:02)

bojko didi duso draga, jesi bogami... pusaaaaaaaaaaaaaa.... (27.02.2006. u 15:34)

bojko --- Denis Pesut, Rijeka....> wrote: > Mujo se vratio iz Svedske gdje je bio u posjetu > rodbini. > > Haso : I kako je u Svedskoj? > > Mujo : Ma oni su 20 godina iza nas. > > Haso : Kako to ? > > Mujo : Kod njih je jos uvijek dobro. > > ---------------------------- pozdrav denisu, boro (27.02.2006. u 16:42)

safiris cmoooooooooooookić:-*) (27.02.2006. u 21:11)

Polona- maskare su nam donjele snjeg mjesto da ga oteraju... pozdrav iz ljubljane :) (27.02.2006. u 22:15)

Šefica Budni moj, vidi ko je budan:)evo ja kod tebe dosla:)Nadam se da si mi dobro:) (28.02.2006. u 00:45)

bojko dragoj safiris vejiku pusu saljem... cmooooooooooooK! (28.02.2006. u 08:18)

bojko draga polona, gotovo sat vremena bio sam uz halubjanske zvoncare i pratio ih na njihovom putu... sazivio sam se s njima i mislim da smo svako zlo debelo odbacili sa ovog naseg podrucja, a dan kasnije kako velis i snjeg je tome doprineo. ucka se bijeli sva pod snjegom... pozdravi mi ljubljanu, pusa od bore. (28.02.2006. u 08:21)

bojko dragoj i vrednoj sefici pusa od bore. mi gremo dalje... (28.02.2006. u 08:22)



Post je objavljen 07.03.2006. u 16:10 sati.