Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/budan

Marketing

IZBORNA KAMPANJA /kratka prica/

Borivoj Bukva
--------------

IZBORNA KAMPANJA/ kratka prica /
pise: Medvjed Brundo
-------------------------------





Radosnu vijest mogu priopciti da mi se napokon javila draga moja Lora Dober, sa planete Venere, za koju nisam cuo vise dana zbog problema na vezama, prijema nije bilo...

Na zalost, u pomoc nam nije mogao priteci prijatelj Pauk, izaslanik Medjugalakticne Federacije, koji se trenutno nalazi u sazvijezdju Andromede. Brizan je poslovima koje treba obaviti, a odnosi se na razrijesenje sukoba medju plemenima pridoslih i novonastalih, onih JoJ-fUK sa genetickim inzenjeringom.

Lora se javlja da je dobro, cestita mi na prijem u Sabor Banana Republike??... Medjutim morao sam ju razocarati da u izbornoj kampanji, nismo dobili potreban broj glasova i stranka "Beba Vlada - TRECI BANANA BLOK", nije na nasu veliku zalost postala parlamentarna stranka...

Nista zato, ponovit ce se nova prilika za cetiri godine, uz bolju pripremu u neka, nadam se bolja vremena. Ta nova prilika se nesmije propustiti.

Dragoj Lori Dober odaslao sam poruku Galaktickom postom a i meil-om, i potvrdio to jos jednom na internetu, na nasem blogu za vezu: http://budan.blog.hr/

Kako ljubavi nikad kraja, a ljubav pogotovu u ovim trenucima narastuceg barbarizma treba uzdici, to i specijalna metoda Transcendentalne meditacije po metodi Medved Brunda - Lora Dober, dobro funkcionira i pokazala se kao vrhunska i hvale vrijedna.

Moja prica moze biti izmisljena, ali i ne mora. Lica iz price su stvarna, Unistena zemlje (nase stanje), prije bi se reklo da pripadaju marsovcima nego zemljanima. Ta nesvacena lica iz price koja transcendentiraju sva ostala, za razliku velike vecine ne istomisljenika koji pripadaju stadu, pokornih dok klamataju glavama...
Van prostora i vremena, ta rijetka vrsta ljudi, ostala su vjerna svojim nazorima i svojoj spontanoj prirodi.
Odricuci se i van datih pravila, Boga, otkrivaju u biti svoje prirode i vjecnu ljubav trazeci je eonima, nalaze u Ženi. U svom srcu vracaju se Bogu, no ne Bogu Crkve nego onome kojeg otkrivaju u svojoj vlastitoj prirodi.

Ti osobenjaci, eruditi, boemi, hedonisti svijesti, bezkrupulozni i bezkompromisni borci, po pricama i neutvrdjenim dokazima, potomci su Grka, Egipcana, i Salomonovih predaka ... Inkarnacije im sezu iz vremena procvata Atene i Sparte. Od Platonova nacela, jednog od poslednjih iniciranih posvecenika Anticke Grcke, koji nam razotkriva Misterij Inicijacije Starog Egipta, i kako Platon navodi: "Postoje tri stupa na kojima pociva kompletna dotad sazdana civilizacija, a to su DOBROTA, ISTINA, LJEPOTA" sto u konacnici predstavlja LJUBAV, Univerzalnu, Kozmopolitsku, Sveprisutnu Ljubav.

Medved Brundo, prisustvovao je svim predavanjima Sokrata i Platona, a bio Platonov ucenik. Dalje Vam Brundo navodi predavanja i dobro se prisjeca izrecenih Platonovih nacela o politici i politicarima, da moraju posjedovati znanje: Znanstvenika, Filozofa, Umjetnika i biti Religiozne osobe. Najbrzi put ka pravom znanju, Dharmi, najkraci put je vertikala na piramidi ka vrhu piramide, dok sva cetiri pravca idu duzim putem, putem hipotenuze. Znanstvenik, Filozof, Umjetnik i Religiozna osoba, sva ta znanja Politicar treblo bi posjedovati, da bi mogao voditi drzavu i narod na putu ka Jedinstvu naseg Svemira.

BANANA TELEVIZIJA - ZABARI, 5 min. predstavljanje na
dan 11.11.3003. - Izborna kampanja:
------------------------------------------------------

Da se predstavim, ja sam Medved Brundo. Svi jako puno
obecavaju, a ja Vam necu nista obecati, samo to, da cu
ukoliko me izaberete:"Svoju funkciju u Saboru obavljati
bez lazi, otimacine, kradje, bez licemerja, s punom mo-
ralnom odgovornoscu, i pokusati vratiti dostojanstvo
Banana Saboru."

Moto "TRECEG BANANA BLOKA - Vlada Beba "je,ne glasajte za "vece" zlo ZNJ, niti za "manje" zlo postojecu garnituru koja je na vlasti. Vec glasajte za trecu
opciju, a to je za: "Pamet, znanje, mladost, za nase sinove, za nase kceri, za nasu unucad. A, ako se jos niste odlucili, Vi glasajte za "Vladu Beba i TRECI BANANA BLOK".

Slusao sam gospodina Skenera, kampanja jos nije bila pocela, prije vise mjeseci, na TV. Bio za govornicom i izjavio: "U proslome mandatu lose smo radili i igubili povjerenje biraca, sad smo se popravili, povratili povjerenje i trebamo doci na vlast..." Takodjer nedavno je gospodin Skener izjavio, a radilo se o nekoj otimacini i kradji mislim u Mrdusi Sve Donjoj, da njega: "Ne zanima proslost!?"... A koga bi zanimala, moju strinu, ili babu Frku?...

Smatram da bi ga trebala zanimati ova skora proslost,
gdje su Oni bili sudionici te proslosti. Ono sto su njegovi zacinili, to bi trebali sad kusati...

"Ne zivi se u dalekoj proslosti,
ne zivi se u buducnosti,
vec se zivi u vjecnosti, a vjecnost je SADA I OVDJE!"

Ako zelimo da nam, draga Banana bude vjecna!

O postojecoj vlasti ja nemam komentara. Spomenut cu samo ovo: prodaje se Banana zemlja,prodaju se kuce, prodaju se hoteli, prodaju se otoci i skolji, tvornice se prodaju, tako Zeljezara Zjevaca prodana je za 1 kn, Banke su gotovo sve prodane. Iznenadio sam se da je svega 10% banaka u vlasnistvu Banane, dok druge prodane...

Nedavno je u Rupi bila festa, vatromet, i pitao sam
na ulici: Sto je to? U povodu cega se festa!? Kazali
su mi da ZESTE banka preuzima Rupu. Ja jos nisam cuo
da na ovim prostorima, nesto sto je do jucer bilo - tvoje, na samrti toga, ti festas jer to, preuzima stranac!?...

Radio sam u "Vlajka-Dicu",i radili smo za Brodogradnju.
Mislim 'o1 ili '02 u Banana Saboru izrecen je jedan
"biser", da Banani ne treba Brodogradnje. Banana koja je bila u samom svjetskom vrhu u proizvodnji brodova, po tonazi smo bili medju prvih 10, prateca industrija je zaposlavala oko 70.000 ljudi. Brodogradnja
je nosila 30% Banana izvoza. Toga danas svega nema.
Luke bez posla, Rupa akvatorij bez brodova i pomorci
bez posla...

Ja sam dobio "sup kartu" 3000 godine i nalazim se na "Zavodu za zaposljavanje" sa 900 sjeb, stanarina me dodje 630 sjeb, i ti od toga zivi i - budi pametan!?

Supruga je radila u cuvenom Rupa "Bljak-bljak", i
dosao je gospodin Tucic, pardon, Tajkun Tucic, i sredio
stvar! Od 2995. ona je bez posla, a od "Bljak-bljak" je
ostalo malo ili nista...

Ptica ljepo pijeva kad joj krce crijeva!... Nazalost nasa je velika istina.

Prema tome dragi moji gradjani, biraci, kad budete iza-
sli na izbore, - nemojte glasati za "vece" zlo ZNJ, ni-
ti za "manje" zlo, postojecu garnituru koja je na vlas-
ti, vec glasajte za: mladost, za pamet, za nase kceri i
sinove, za nasu unucad... A, ako se jos niste odlucili
onda glasajte za "Vlada Beba i TRECI BANANA BLOK".

Procitat cu Vam Proglas TRECEG BANANA BLOKA - Beba Vlada: "Gradjani Banane dva puta su prevareni i lazno polarizirani na crne i crvene. Ne glasovati za crne koji su "veliko" zlo ili crvene koji su "manje" zlo.
Glasajte PROTIV zla jer bilo ono vece ili manje zlo
ostaje zlo. Glasajte za dobro.

" DOSTA JE BILO ISTOGA STANJA
VELIKIH RIJECI, PRAZNIH OBECANJA
OD CRVENI', ZUTI', CRNI' I PLAVI'
VEC NAM SE SVIMA MUTI U GLAVI
I NEMA BUDUCNOSTI SVIJETLE
BEZ PRAVDE, REDA, LOPATE I METLE
SRETNIH LJUDI NI BANANE CISTE
BEZ TRECEG PUTA I BEBA LISTE
PA POZIVAM HRABRE, POSTENE I BIJESNE
POMETIMO SADA LIJEVE I DESNE"

Beba Vlada - TRECI BANANA BLOK


Ja sam Vam samo razotkrio Istinu, golu Istinu. Sad vam je Istina "razgolicena". Gola golcata, Istinica!... Sto cemo sa jadnom, razgolicenom Istinicom!?... Znam sto cemo. Prigrlit cemo Istinicu!...
Prigrlit ce je: mladost, nase kceri, nasi sinovi, nasa
unucad...

U Rupi, 11.11.3003. Medvjed Brundo
-------------------------------------------




U Rijeci, 22.02.2006. godine Borivoj Bukva








- 07:06 - .. A sada ti .. (29) - Sačuvaj na papiru - #
bojko DOBRO JUTRO ZELIM - eto iz kojih razloga dvije price, za koji dan treba uslijediti i treca.--------------------- k ompa zeza maksimalno, ne izbacuje mi tekst natjecaja, pokusat cu nanovo... pozdrav, boro (21.02.2006. u 08:03)

bojko naklada "ZORO" oglasava Natjecaj za price s bloga. PRAVILA NATJECAJA: do 3 price mogu se prijaviti na meil: davor.sisovic@pu.htnet.hr s naznakom "prijava za natjecaj za blog pricu" naslov, link sa koje se prica moze skinuti. prica ne duza od 5 kartica. sve informacije http://borg.cromma.com ili http://bookaleta.blog.hr -------------- pozdrav, boro. ----------------- hvala te boze.... (21.02.2006. u 08:24)

bojko eto, zazvalo me sunce i zasao ja iz brloga na svjetlo dana. malo poranio, a sto ces... tehnoloski napredak je takav da oni koji ce zivjeti 3.100 godine, nace biti visi od 1,50 m, zakrzljalih udova, valike glave, i raditi nece nista. budu prespavali zimski san poput mog prapraX12 tako pra medvjeda brunde i prkljucili se na njihov nacin odmaranja stedeci energiju i uzivajuci sve blagodati zivota. sve poslove obavljat ce roboti i strojevi, letjet ce se vasionom, zivotni vijek bit ce oko 200 godina, covjek ce nastaniti i zivjeti na drugim planetama... toliko... pozdrav, boro (21.02.2006. u 09:17)

Didi pusica u prolazu, da ne misliš da sam te zaboravila..... (21.02.2006. u 09:41)

spuky dolje zlo!!! nećemo zlo, ni veliko, a ni malo!..........pozdrav* (21.02.2006. u 11:27)

aurum Pokrenuo sam ŠKOLU TEOZOFIJE ! Mislim da će ta škola biti interesantna i tebi i tvojim prijateljima. Sve vas lijepo pozdravljam i želim vam MIR I SVAKO DOBRO ! (21.02.2006. u 11:46)

;) Hvala na informaciji Bojko (21.02.2006. u 12:01)

;) Dobar si ti čovjek (21.02.2006. u 12:01)

bojko dragoj didi pusica, boro (21.02.2006. u 12:27)

bojko svakako spuky, mi smo za dobro i nase okruzenje je sve ono sto nas cini dobrima... pozdrav* (21.02.2006. u 12:28)

polona pozdrav... jos uvijek sam u guzvi, nemam puno vremena za internet... ipak sam otvorila blog: http://polonahaiku.blogspot.co m/ ... pusa bori i ekipi :) (21.02.2006. u 12:31)

bojko dobro ti je to dragi moj aurum. nama matorim teozofima da se prisjetimo, jer stalnim obnavljanjem gradiva ucimo ono zaboravljeno. sve je davno, davno izmisljeno, ucenjem stjecemo staro i prisjecamo se zaboravljenog znanja i gradiva... znanja nikad dosta... pozdrav, boro (21.02.2006. u 12:33)

bojko ;) a ti si mi zivo srebro... pozdravcic* (21.02.2006. u 12:33)

bojko bravo draga polonca, pozdrav tebi i ljubljani. posjetim te i uvrstim pod moje blog prijatelje... pusa i :-*))))))) (21.02.2006. u 12:38)

bojko Dosla ekipa sa TV-a, iz redakcije skolskog programa u jednu seosku zabit da snimi tipican radni dan jednog naseg seljaka. Seljak se namesti pred kameru i pocne pricu: - Ustanem ti ja tako oko pola pet izjutra, drmnem jednu-dve rakijice, isteram ovce na ispasu. Dok one pasu ja slistim jos jedno cetiri-pet... -Stop - ulece reditelj - Pa jeste li vi normalni?! Ovo je skolska emisija, treba decu da kulturno uzdizemo. Lepo vi kazite kako citate knjige, pricajte o kulturi. Ajde ponovo. -Ustanem ti ja tako oko pola pet i procitam knjigu-dve,pa onda isteram ovce na ispasu. Dok ovce pasu ja ti se lepo sit nacitam, a onda kad ih vratim kuci pred rucak ja onako na brzinu prelistam dve-tri knjige. Uz rucak mnogo volim da citam. Obično uzmem neku deblju knjigu da mogu posle rucka da se lepo ispavam. A onda kad ustanem, dodje komsija Pera i mi tu procitamo jedno tri-cetiri knjige pre nego sto sidjemo u selo. Uvece se celo selo skuplja u biblioteci. Tu svi?citamo i komentarisemo sta je ko procitao. Oko deset sati obicno bibliotekarka proglasi fajront jer smo procitali sve knjige. Tada se svi preselimo kod komsije Mike. On ima stampariju... (21.02.2006. u 17:00)

safiris cmmmoooooooooooookić u okić:-*) (21.02.2006. u 20:17)

ladyofblackness zanimljivo napisano. sad idem još jednom pročitati da malo više shvatim što je pjesnik htio reći:-)) pusa (21.02.2006. u 20:54)

bojko safiris, mojoj dragoj CMOKIccccccccccccccccccccccccC CCC :-*))) (22.02.2006. u 07:58)

bojko ladyoflackness, kuzis draga moja... pusica :-*))) (22.02.2006. u 07:59)

bojko --- drogamusic , njemcija...> wrote: > bok cika Boro > ovdje vjerni prijatelj Pauk > veeeoma sam zauzet problemima u zapusenoj evoluciji > pramaterije u vakumuiziranom predvoriju crne rupe > pod nazivom "stupida" > MNOGE praelementarne cestice su prestale da > vibriraju tako da se to odrazilo > i na sklop sveopceg kosmickog uma > sto se odrazilo na par kvadranata u blizini i u > samom mlijecnom putu,tako da > na trecoj planeti od zvijezde zvano sunce > polako pocinje da stasa nova generacija jednog > metamorfoziranog fetusa sto > speciesi nazivaju "presvjetli"::: > SVE U SVEMU > PAUK je opet tu...citam "izborna kampanja" I JAVLJAM > SE.... > -------------pozdrav prijatelju pauku, boro (22.02.2006. u 08:04)

bojko --- Denis Pesut , rijeka....> wrote: > Izlazi Neven Ciganovic iz muzeja vostanih figura, > kad > se odjednom cuvar > zadere za njim: > > "A gdje ces ti?" > > -------------------------- hvala na vicu, lp b. (22.02.2006. u 08:37)

bojko MOJOJ DRAGOJ Tokom protekle godine pokusao sam da sa tobom vodim ljubav 365 puta. Uspeo sam 36 puta, sto je u proseku jednom u 10 dana. Evo liste koja ce ti pokazati zasto nisam uspevao cesce: - 54 puta carsavi nisu bili cisti - 17 puta je bilo suvise kasno - 49 puta si bila previse umorna - 20 puta ti je bilo previse toplo - 15 puta si se pretvarala da spavas - 22 puta si imala glavobolju - 17 puta si se plasila da ne probudimo decu - 16 puta ti je lekar zabranio seks - 12 puta ti je bio los datum u mesecu - 19 puta si morala rano da ustanes - 9 puta si rekla da ti nije do seksa - 7 puta si izgorela na suncu - 6 puta si do kasno gledala televiziju - 5 puta nisi htela da pokvaris novu frizuru - 3 puta si rekla da ce nas cuti komsije - 9 puta si rekla da ce nas cuti tvoja majka Od onih 36 puta kad smo uspeli da vodimo ljubav, seks nije bio zadovoljavajuci iz sledecih razloga: - 6 puta si lezala kao klada - 8 puta si me podsetila na pukotinu na plafonu - 4 puta si mi rekla i da najzad zavrsimo sa tim - 7 puta sam morao da te probudim da ti kazem da sam svrsio - Jednom sam pomislio da sam te povredio posto sam primetio se ludacki streses -------------------------- ----------------------- hvala dragoj iridi na vicu... dalje slijedi, to drugi put. (22.02.2006. u 08:39)

bojko --- Lora Dober , Denver, USA.....> wrote: > Dragi moj Borice! > Nedavno sam ti se javila na nasu slatku > elektronicku cestitku net.hr, ali izgleda nisi je > primio. Pisala sam ti da idem u Peru 2.marta i > ostajem 12 dana. Kada se vratim , bicu puna utisaka > i fotosa, pa mozda da mi pomognes da skrpam neki > svoj blog. > Isla sam na tvoj blog BUDAN, ti to super radis! > Drago mi je bilo ponovo citati Izbornu Kampanju, > posle dugo vremena.Ja je imam odprintanu, jos sa > Ljubavnog. > Mislim na tebe i volim te! > Tvoja Lora > > ---------------- ljubim moju slatku dragu loricu. > i da mi donese iz makchu pikchu kakav ljepi suvenircic i puno zanimljivih uspomena i fotkica. njen boro (22.02.2006. u 19:13)

ladyofblackness šaljem pusu za laku noć:-) (22.02.2006. u 21:50)

;) Di si ti nestao? Potaknuta tvojim pričama i natječajem i ja sam odlučila objaviti priče. Hvala Bojko (22.02.2006. u 23:31)

roxy lady.. ca draga zelim ti DOBRO JUTRO. pusaaaaaaaa... (23.02.2006. u 07:13)

roxy ;) nego sta, objavi... pusaaaaaaaaaaaaa.... (23.02.2006. u 07:14)

bojko nitko nista ne pita a malo je njih ovu pricu i procitalo. 5 min. govor bio je na hrt-u u vrijeme izborne kampanje za saborskog zastupnika unatrag par godina. u govoru zamijenio sam jedino imena osoba, nazive drzava, gradova, poduzeca. govorio sam doslovno kako je ispisano i nista nije izmisljeno, pridodato ili dotjerano. interesantno je to da sam morao govoriti pred tv. cak dva puta po min. - nastavak slijedi... (24.02.2006. u 10:56)

bojko u prvom nastupu premasio sam, i pola min. je bilo preko 5 min. nije se nista moglo rezati. zahtjevali su od mene da ponovim jos jednom. bio je to moj 5 min. govor pred zagrebackom tv. a zastupao sam bebic vladimira - treci hrvatski blok. nastup je bio dobro primljen i zapazen. toliko i pozdrav od bore. (24.02.2006. u 11:18)

Post je objavljen 07.03.2006. u 15:57 sati.