Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

BUWAHAHAHAHAH!!!!

Znam,znam kaj budete mi rekli-BILO JE I VRIJEME!!! Već sam vam rekla za tel.račun,pa sam prošli mjesec malo bila na hlađenju. I mogu vam reći da mi je koristilo,ohladila sam malo od svega toga i mislim da sam se izliječila od ovisnice o blogu...he,he-od seljnke za blogove do ovisnice o njima!!! A i danas su mi instalirali Carnet (ne brinite,nisam ja sama to napravila)...
Kaj mi se događalo u posljednjih mjesec dana? Hm,praznici su prošli prije mjesec dana (kao da ih nije ni bilo),ZATVORILA SE KUGLANA,dobila sam novi brač,pripremam ispite za glazbenu,...e,moram vam se pohvalit-dobila sam poziv da sviram za jedan igrani film koji se snima -Duh u močvari. U,bila sam euforična prvih tjedan dana,ali sada samo čekam kraj mjeseca da sve to počne...i da,imam tremu,ali navikla sam na nju...
Ena me uspjela zaraziti grupom ''Queens of the stone age'' za koju sam mislila da su neki teški darkeri i nisam htjela ni ''primirisati'' njihovu glazbu...a sad jedine pjesme koje se vrte na mom kompu su:
1)GO WITH THE FLOW
2)DO IT AGAIN
3)ANOTHER LOVE SONG
4)NO ONE KNOWS
5)FIRST IT GIVETH
Moram reći da su mi puno draži od Nirvane iako mnogi kažu da se oni furaju upravo na Nirvanu...hm...ne bi rekla...
Jao,skoro sam vam zaboravila reći-dobili smo novog profesora iz engleskog! Kad sam saznala da prof. Valentina odlazi mislila sam da bum pukla!! Još sam taj tjedan bila bolesna,pa sam se još više zbedirala. Ali,novi prof je brutala:25 godina,crna kovrčava kosa,kožne hlače(!),sluša jazz(YES!!) i metal,...ne moram vam ni reći da su cure poludile za njim (ko se prepozna u ovom nek bude pozdravljen!!!!-sorry,morala sam:))). Zahtjeva engleski i samo engleski što mi se jaaako sviđa,jer sam takav tip nastavnika imala i u osnovnjaku...
I kaj da vam još velim?
Prošlu subotu vam neću prepričavat,...pojedinci znaju zakaj:)))) ali bilo je super!!! A u petak se nacrtajte u Nautilusu oko 22 sata. Svira ZADRUGA i dragi naš prijatelj Bruno sa grupom Suho*Grlo*Nos*...ne budete požalili,vjerujte mi...


Post je objavljen 13.02.2006. u 20:49 sati.