Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubokdojam

Marketing

Majka me poducila:


- bezuvjetnoj ljubavi:
"Dodi, ljubavi... Vidi samo kako si pokakan."

- logici:
"Ako padneš s te ljuljacke i slomiš vrat sve cu kolace ja pojesti."

- primanju:
"Dobit ceš svoje kad stignemo kuci."

- medicini:
"Prestani se kreveljiti, lice ce ti ostati u tom blesavom položaju."

- tome kako narasti:
"Ako ne pojedeš svu mrkvu, nikad neceš narasti."

- filozofiji:
"Ako se utopiš, dobit ceš batine.

- kako misliti unaprijed:Zato, pamet u glavu."
"Ako ne ispraviš jedinicu iz kemije, nikad neceš naci dobar posao."

- izvantjelesnoj percepciji:
"Obuci se. Ja najbolje znam jel' ti hladno ili nije."

- kako prihvacati izazove:
"Kamo si mislio? Odgovori kad te pitam... Kako smiješ majci odgovarati?!"

- humoru:
"Nemoj meni trcati kad ti ta kosilica odreže noge."

- seksu:
"A što misliš, kako si se ti našao ovdje?"

- genetici:
"Isti si kao i tvoj otac."

- korjenima:
"Vidi! Kakav nered. K'o da si roden u štali!"

- intuiciji:
"Vidjet ceš kad ti otac stigne kuci."

- mudrosti:
"Kad budeš u mojim godinama i ti ceš razumjeti."

- najvrednijoj od svih stvari - pravdi:
"Jednog ceš dana imati djecu i nadam se da ce ispasti isto kao i TI."

- nije me nikad učila da stavljam gole tete po blogu, tog sam se sam dosjetio;)


Post je objavljen 09.02.2006. u 11:06 sati.