Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

PUT OD TESTISA DO DANAS

TETTA BETTA
...jebo ja mater onome ko posumnja...u nesumnjivo, jer civilizacija je prokleta i nalaže da se svrši bilo gdje pritom neobaziruči se na male apstraktne neartikulirane spermiče koji život znače, jer da nije bilo njih tih malenih ljigavih storenja,antipatičnih kretena, nebi ni nas...užas na šta je ovaj svijet pao...zato nakon svakog orgazma dobro otresti cjev u mlaku tekučinu i pustiti u wc školjku (posti vodu neka govna odu-a spermiči nisu govna...zašto bi se onda puštala voda????)jer dok iz pičke proizlaze zli zvuci UĐITE, a neželite, nemojte, jer pička je ta odvratna vlažna i sumnjiva rupa zbog koje mnogi nehotice dobiju ono malo stvorenje zvano-DJETE...pa šta sad sereš koji kurac i pušiš kad kažeš nisam htjela-eo djete...pa da nisi htjeo-la nebi se jebo-la, pripazi ubuduče, testise sveži špagicom od istrošenog Tam Poona(kineski borac za ženska prava) ili rupu tvog najboljeg prijatelja s kojim se rukuješ cjeli život zaljepi sa krajnim ljepilom krilceta Ullo Jacquesa, krvavog francuza, a nije on kriv što je Francuz,a Francuzi su govna,pa odma ispod pičke par sati provedu u društvu picajzli...svako od nas bar jednom bi volio da bude picajzla i da boravi iznad vagine (ne svačije) jer vagina ko i Spolovilo-različitih veličina,boja,izgleda,dimenzija,okusa,mirisa,pa čak i spola...jer nije moja.pa na vaginalni otvor Susjede si Bette nebi sletio ni krila da mi režu, jer je naj bezživotnija vagina jer tamo vjerujte i zaraza umire...jebali su jetru (svinjeću mislim) u tegli od krastavaca 5 kila,život mi se zgadio kad su to spomenuli da najbolja je za pojest kad se sperma isprži...e kroz pičku do vagne vozi samo jedan smjer, a ja se stavila u ulogu kontrolora(visokotiražnih primjeraka kurtona) i stvarno zamisli ko to kondom izmisli da na ulazu ja stala,on je ubo,zgnječila me jaja,jao majko što me rodi???,jebem ti jaja u kojima se stvorim, jebem ti testise u kojima sam zivio, pa slučajno izletio i u borbi za spas(nisam ni znala da u pol pičke ima glasa-hajde nađi me,jebi se,mene je pola fališ mi ti,da budem cjeli) do svojih drugih pola se sljepio, ostala brača putem se izgubila, jer največi prmjer ljudskog neciviliranizma je takav da uz 2 mil. SVOJIH TEBE ti ih ostaviš, pobjegneš, odletiš, pustiš ih da umru, da te nenađu...i to je život?kad u sebi nosiš ISTINU da 1.999.999 BRAČE I SESTRE TVOJE nerođene u svojoj turi za smrt njihovu ti si kriv...no dok u vagini si sazreo več nakon par(9???to je nepar)mjeseci i shvatio da u pički materinoj nemaš šta da radiš,provukao se na ovaj jebeni svijet???!!!...gdje če i tvoji unutrašnji ili glasovi ili spermiči tražiti da ispoljiš taj bjes tugu i nemir u sebi i učiniš isto ono što i oni koji su tebe stvorili...a ti glasovi od kojih puca vaginalna opna mjesečno se dere i traži kurca,a osoba to neda,pa krvari, ne zbog drugih nego zbog sebe da joj bude lakše...PA I JA SAM PIČKA...sa tvrdo piTCHka,pa krvarim!!!...PIČKE derite se da vam popucaju opne, spermiči jebite se, da vas se umnože...

Post je objavljen 06.02.2006. u 15:11 sati.