Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drsound

Marketing

Evo mene opet, vol.2

brijanje
[1] lud provod, žestoko tulumarenje - izvedenice: brijač, brijačica - onaj koji se ludo zabavlja
[2] diktat misli bez kontrole razuma, kao npr. "frajer žestoko brije", što prema [1] može značiti da puno (i dobro) tulumari, ali isto tako i da je razvio neku suludu teoriju
[3] istoznačnica za "mislim" - kao u "brijem da će nam tamo biti super"
[4] proces uklanjanja dlačica s tijela

To je bilo neophodno napisati pošto mi je prije par dana nakon jutarnjeg trčanja jedan suljer upal sa spikom "kako sam se sad na trčanju brijo e". Otišel sam po kratkom postupku jer sam videl da nema smisla upuštat se u nekakve razgovore.


Anyway, znate kaj mi je palo na pamet? Ne znate. Kak su nastala imena vaših blogova? Ok, na mojem sad piše nervoza al kad sam ga otvaral nisam se mogel sjetit kaj da napišem da ga jebeš! I onda snimim flyer od jednog partyja, Dr.Sound (Zero, Ivan Komlinović, Umek). Image Hosted by ImageShack.us

Kak su nastala imena vaših blogova?

Post je objavljen 05.02.2006. u 13:52 sati.