Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

SEVERINA

Jutro je,skoknem ja do Severine,da popijemo zajedno kavicu,iako ona više voli čaj.
Čavrljamo ja i Seve i padne meni na pamet:»pa ti bi Seve mogla napraviti palačinke,onako dobre kao što znaš (zavijati da boli glava)…pjevati,uostalom ti si prava nacionale.
Nasmije se Sevin menager i kaže:»ne,ne palačinke,krafne neka napravi.Sevi se neda,znam da je umorna i nađe Seva brzo izgovor,da je hladno za krofne jer se tijesto mora dizati u toplome.
Ma kako ona samo mulja,mislim se ja,a prava je nacionale mutljavina.Vidim ja ništa od toga,popijem kavicu i odoh ja kući.Kuća,ko kuća uvijek stoji na istom mjestu i uvijek se ima u njoj što raditi(naravno sa voljom).Zazvoni telefon….Halo!!!izvolite,da,da ja sam Severina,dođi po palačinke!!!Jupi evo stižem,ćao.Frrrr u auto i gas po palačinke.
Da samo znate kakve palačinke Severina pravi,baš je prava nacionale.Dala si je ipak truda i napravila pravu poslasticu.Ah,,,da…skoro da zaboravim….Severina vam je moja draga susjeda,niste valjda mislili da je to ona prava Seve nacionale čista kao opatica???Ne,ne,ne nije to ona.



Post je objavljen 30.01.2006. u 14:05 sati.