Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

...(P)O PSU I KUJI

...da PSU treba KUJA da ga izbaci iz kučice???a mogla i ona s lanca jos davno da se otrgne, ali nije PAS htjeo, da ju nebi jebo, a i snimali su to HRT,RTRS,BHTV,TK,CNN,BBC,TBB,JBO...ali nerazumijem ni ja snimke kad ih pogledam,očima onim mokrima od suza koje teku mi dok pijem,i suze lijem,drugi nevide,a ni ja od njih nevidim,niti više i želim gledati,niti biti viđen,a KUJA misli možda:sve isto je!!!A pederchina,pitchka,ko i PAS!bježi od sebe u četiri zida,jebe svijet bez imalo stida,i gljiva,bosiljka,malo trave od krave pomuzi po guzi neka ti da METAR-NEKTARINA a guzica joj skliska,jer ko zna šta si joj radio i učinio nastrani PSU gade ,misli ona da bi KUJI pravio psiće mlade,ti i ona isti(skoro,jer nebi to desilo se da je tako). Sa imenom CRTANIH FILMOVA, čekam kraj,A TI ONDA kao ja, laj, laj, laj,ko pas na mačku,što sanja KUJA noču da mljeko pije,majci dojke usnama grije?Jesi li poželjela PSA za sebe?tog cvijeta što ni zimi ne vene,sad već daleko od tebe, bi li ti da PAS napravi štene kod KUJE, umjesto žene ?ili bi ti mene?bi li mene,sjebala ko sebe?psa ili mačku?u guzicu ili ispod pupka pokraj šupka?Bi li bilo bolno,dovoljno,kad srce PSU isčupala "prijateljskim" stiskom šapom oko njegove prsne šupljine...???ti nije bilo dovoljno kad u lice bjes guzice mu prolila,bar ga ona ko prijatelja zavolila,jer su se dupe i PAS se imali,trljali,jedna drugu prljali,znojili i gnojili,male papričice sadili,kao onda u svibnju kad su procvjetali ljiljani dok davo PAS ga Smiljani,koja veli:"ja ti sreću želim,ali sad odjebi,i neznaš koliko te želim,al otiči moram,do velike vode,navali narode,jebite me jer navala je(veli Smiljana)", a zima traje,kad sunce ugrije opet če PAS mlade da dobije,i onda če se vratiti KUJI da ga ugrize,nahrani i zajebava kao i dosada,ali PAS kao PAS dosta mu je svega, ako i bude vremena prilike i sretnih želja i veselja,nakon godine dana kada dođe lipanj, ti ga za dupe štipaj,hvataj i pipaj,al negrizi jer zubi su ti KURJAČKI...

Post je objavljen 14.01.2006. u 19:01 sati.