Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Policija nepoželjna u HVIDRA-i?

Ne ulazeći sad u postupak policije prema članovima HVIDRA-e u cijeloj priči meni nešto ne štima.

Domagoj Margetić ušao je u prostorije HVIDRA-e. Nakon njega u te prostorije pokušala je ući i policija. Koliko sam shvatio iz izjave predsjednika HVIDRA-e Ivana Pandže i audio zapisa kojeg smo mogli čuti u medijima, policija je razgovarala s Pandžom ispred prostorija HVIDRA-e. Policija je htjela uhitit Domagoja Margetića, no Pandža nije dopuštao policiji da ulazi u prostorije HVIDRA-e. Policajac koji je razgovarao s Pandžom predložio je da članovi HVIDRA-e koji se nalaze u prostorijama sami izvedu Margetića, jer policiju interesira samo on. Pandža je i to odbio.

Ono što meni tu ne štima je zašto nekome smeta to što je policija došla obavit svoj posao? Iz audio zapisa kojeg se moglo čuti, a kako sam ja to shvatio, Pandža nije htio pomoć policiji. Zašto?

Ono što se poslije dogodilo je drugi par rukava koji se ne bi trebao miješati s ovim nedoumicama. Policija je tu da provodi zakone, a prema svemu sudeći neki članovi HVIDRA-e su onemogućavali provođenje zakona.

Post je objavljen 13.01.2006. u 08:00 sati.