Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

??????????????

Dragi moji ja sam danas tako vesela i ujedno tužna.
Pitate se zašto sam tužna?,a zašto sam vesela?
E,otkrit ću vam zašto.
Da li vam je napeto?? ha,recite mi!!
Pa evo kako znate i danas je bio sunčani dan.
Nakon jutarnje kave odlučila sam da se neću odmah baciti na kuhanje,
već ću krenuti u dopodnevnu šetnjicu.
Tako je i bilo.
Trebalo mi je jako malo vremena da se sredim i da krenem,
put Poreča?ili put Umaga?
Ja sam odabrala Umag.Šetnja je bila ugodna,ali počelo je odjednom
pomalo pirkati od mora i ja sam se odlučila vratiti kući.
Ušla sam u kuću i odjedanput sam odlučila da bi stvarno bilo vrijeme
da kupim novi printer..ha,ha,.Trtrtr moji ukućani nimalo iznenađeni
mojim prijedlogom nabacuju kapute na sebe i mi krećemo po novi printer.
E,pa ja sam kupila novi printer Canon 4200,što printa slike na CD-e,što izrađuje slike u malom i velikom
formatu i štošta toga što još i sama neznam.Pa vidite zato sam bila vesela,a tužna sam
što se rastajem od starog dobrog Epsona kojemu je došao kraj iako je po godinama još uvijek mlad.

TO JEEEEEE OOOONNN!!!!



Post je objavljen 12.01.2006. u 23:08 sati.