Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/psihoanaliza

Marketing

Elo elo.....lala



..meni jucher bilo feest dosadno...ali feeest

i tako...dok je meni feest dosadno

..onda puno slušam mjuzu..
i to onu mjuuzu koja bedira...

i jucher sam slušala mjuzu koja bedira..i ja sam se zbedirala....i onda sam išla na net k'o i uvijek..i opet bila 3h na netu...i to je bedirajuće da sam bila 3h na net-u....

..i budući da je meni bilo tako feeeest jako dosadno...

meni je pala jedna glupa ideja na glavu...
ajd idem ja stforim novi blog...

a meni kai pade na glavu...to tako i bu....

i bilo je...složila sam novi blog...i baš mi je lijepi...


al' nije još gotov..paaa...zato ništ...od adrese...

dok bum vam rekla adreszu novoga bloga ...bum izbrisala ovaj...


lala

lala

i tako onda nakon ta 3h...otišla ja u čk..i total se smrzla

.... neznam zašto..al' bilo mi je zakon to što sam se smrzla i što mi je bilo feest zima...

i feest sam se gubila....jaaako cijeli dan.

i zrinka je kupila čike..mislim ja sam...al' je ona dala većinu para za njih..i onda smo obje bile happy...

i lijepo smo pile kafice..i bile happy...i pušile nae čike...


to je baš lijepo..

i ja sam u vlaku čitala knjigu....

No woman no cry ..lala..i baš je zanimljiva..i prešla sam polovicu...

eto....

jepp..i bilo je feest dobro za novu godinu..hehe

:)



Post je objavljen 11.01.2006. u 15:00 sati.