Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/starwarsfan

Marketing

iPod-millenium = moj drugi blog na Bloggeru!!

Neki dan sam napravio moj novi blog na sve popularnijem Google-ovom BLOGGERU! Cijeli blog je posvećen iPod-ovima, sve karakteristike, modeli, cijene i sve što vas zanima! Blog se osviježuje na dnevnoj bazi i pun je zanimljivosti o iPod-ovima!

Google-u sam poslao prijavu za "adsense" i blog mi je prihvaćen pa sam postavio google reklame na blog! (zelene boje)
Molim vas kada posjetite blog da kliknete na 3-4 google reklame!

Ako vas zanima kako napravit blog na Bloggeru i ubacit google reklame te zaraditi po kliku na reklame možete me kontaktirat na e-mail ( starwarsfan@index.hr )

Molim vas da posjetite blog i kliknete na par reklama kako bi mi pomogli u programu adsense!

May the force be with you!

iPod-millenium

Post je objavljen 07.01.2006. u 19:09 sati.