Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

NOVA STRANICA

Eto okrećem novu stranicu,još jedan novi list na kalendaru.
Stariji smo za jednu godinu,ali nema veze.
Važno je da se duhom ne klone i da se sve gleda s pozitivne strane.
Nadam se da će biti više druženja i pisanja.Hvala mojoj Almi.što mi je pokazala svoj blog,
pa sam se i ja odlučila napraviti svoj.Nije mi žao,dapače veselim se što mogu pisati,i
ponekad otvoriti dušu i sve prenijeti na ovaj blog.Ima puno lijepih blogova i puno lijepih tekstova,
a bome ima i pričica koje me znaju i rastužiti i pustiti pokoju suzu.U kreiranju svog bloga
puno mi je pomogla Rajna i hvala joj za to.To su bili moji prvi koraci,proučavajući njen ,ja sam tako osmislila svoj blog i mogu reći nije bilo lako,pošto nisam neki stručnjak.Sve u svemu ispalo je dobro.
Želim svim blogerima sretan novi početak i što više druženja i pisanja.




Post je objavljen 01.01.2006. u 19:31 sati.