Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

VATI-E

O nesvaidašnje Si tu a?cije hoče kazetophone da mi uvali,ne u dupe neg u ruke,kaže 100 vata 50 nevata za vrlo po voljno(pa ako je po voljno daj cjenu da ja kažem po volji)a on ne,on određuje,ko ga jebe(ja ne,ja ga sjebo,a nisam izjebo nego zajebo)pa mu kažem da u trgovini i svim kioskcima-ovima i onima,prodaju paket od 200 vata(za higijenu lica)za 8,50 naše valutne vrijednosti.pa kupio kazetofon u pola cjene vata jer on ima 100 i još 50 ne vata,ali to mu je oprošteno(sad me Urškap vata jer ga ja sjebo)za 4,25naše tadašnje(tajnešnje trešnje) valutne vrijednosti(slomt će mi kosti ako me uhvati,a nek lomi i rebra,kad sad krvlju i krastom su pošpricana,usne izgledaju ko poslje bušenja naftnih CRNAČKO KAZANSKIH deri-vata i opet me vata,jebem ti vate kad ih koriste svagdje...oče(ne naš...)li bit zadovoljni i sa šupkom u kazetofonu?ili samo s kazetofonom u guzici,pa šta,turali,gurali,umetali,isprobavali ljudi svašta,i boce 2litre,kolce za paradajzs,kovanice,kablove od 220 vata(opet vate jebem ti vate)pa i vate,salame u celofanu,saborske mikrofone,precjedničke dvore turali si dole,štapove za pecanje,razne alate za grecanje,električne pendreke od 45vata,(opet vati,vate,u vati me majmune)jebi me-sve za vate...crjeva od usisavača,Slavoljub Penkala,Porazzguz Tehničarala,Sramotojeb Olovkala i naš drug Zguz Nabijević...svi oni patentirali su uz pomoč struje na različitim vatima(vratima vatama)razne proizvode kao i Thomas(možda je i Zvijezda ali pak Hell Mans) Slama Melgibsonn koji je izum(r)(i)o dva prekrižena drveta u obliku MOG ŽIVOTNOG KRIŽA...što me obilježava dok god sam živ,a i kad umrem crvi če me jesti...vati i vate nisu isto,ali su blisko i usko možda i prisno povezani,jer druže se oni, koji a?neznam jebo ga ja...a?op?op?u p.m.-u ponoč možda!!! prije ne...

Post je objavljen 29.12.2005. u 21:34 sati.