Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Oluja svih oluja.

Ameri su neki tužan narod. Kivan narod. Sve što im se zamjeri u životu ili turbo kratkoj povijesti, oni nađu nekog teatralnog režisera koji snimi film o tome i ubere sto milijuna dolara i vječnu slavu. Tko ne bi mrzio takvu Ameriku, debele Amerikanke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i Amerikance... 80% posto zbog filmova u kojima slave nestvarne sebe. Poplave, tornada, oluje, skakavci, zombiji, magle, požari, Japanci, Meksikanci, preko nekoliko crnaca...

Ako netko zaključi da su hemeroidi nepodobni, upala grla, maslačci ili prehlada, Amerikanci će snimit blockbuster o tome. Bradati ribari na čelu s Cloonyjem. Potpuno iste dužine brade. A tipovi nikad crva u ruci nsu držali (osim vlastitog), a ekipa drito iz Voguea izašla. I onda nalete na val od 75 metara visine u Oceanu u kojem nema većih od 25 metara. Jer su to Ameri. I još kapetan umjesto da se spasi ide poginut s posadom, jer je kapetan. Američki. Da bi njegova udova mogla bit ponosna.

Ma drkam vam objeručke na sve te idiote koji vam pišu scenarije i mongoloide koji to gutaju.

Ipak, ono što me pogodilo najviše od svega je prijevod. Ne znam je li bio Mirel Komadić Sitnog Otpada ili cijeli on, ali bilo koji kreten koji prevede trenutak kad američki vojnik viče tipu u moru koji ga zbog takve oluje nema šanse čut – SEGNI - je definitivno najgori prijevod koji sam vidio u zadnje dvije godine. A vidio sam ih.

Segni... Segnula ti žena za kurtonima vole, sjeme ti se zatrlo, seljačino nepismena štreberska koja sunca, dana, pičke, ni tuluma u životu nije vidjela...

Bio večeras na tulumu svih tuluma. 15 godina EPH. I mojih 6 mjeseci. Tete plešu na techno, niko ne čaga s njima jer su iza panoa. Pavić se grli s Vargekom, svi slave, vesele se, piju. Miha i Rok na soku od jabuke, meni točene Stelle ponestalo oko 9.15 pa sam bio prisiljen udarat po konjacima. Naučio sam jednu bitnu stvar o konjaku. Vrlo bitnu. Onu koja dijeli i razdvaja amatere od profića. Dakle. čaša Curvoasiera starog 12 godina ne smije se naslonit na pisoar.

Sreo sam brdo ljudi, nitko mi još nije ponudio ugovor o štampanju bložnice, ali svi su nekako napeti i pomno ga prate.Kad sam pri osmoj čaši vidio nešto savršeno frčkavo vrpoljasto u minici popraćeno Mihaelinim laktom u desni bubreg, Rok je istog trena prokrmeljio
Image Hosted by ImageShack.us
i morao sam instant doma. Na Oluju. Umjesto na tulum drink teama hrvatske burze. Ubit će me Miro, Saša, Drvar i ekipa... Jebat ga, viša sila.

Srećom, imam se na kome iskalit. Ameri, drkam vam na dlan za ovakve filmove. Toma Bebić je bio ribar. Ne ovi vaši pederčići u svjetlucavim jaknicama. Moj pokojni dida bez jedne ruke bi milijun puta to bolje ispričao, a vi i dalje crkavajte od šugave patetike. Kreteni. Sjebat će vas kinezi kad tad. Ne ovi Kinezi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IliRusi. I opet ne ovi Rusi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slušam hardcore obrade Abbe zahvaljujući Gnomu, i djelić viška viška energije ide van kroz mozak. imate li kaki prijedlog, slobodno javite!

Pusa.


Post je objavljen 23.12.2005. u 01:07 sati.