Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

Obečanje

Dobar večer svima,evo ovo je jedan dokaz da stvarno,ali stvarno i po tisuću puta stvarno neću više mijenjati dizajn na mom blogu.Lakše mi je bilo prestati pušiti,nego dati ovo obećanje.Obožavam istraživati i isprobavati nove stvari,fakat moram biti karakter.Isprobavala sam i satima sjedila za kompićem,ali na kraju sam se ipak vratila na naše izvorno Hrvatsko.Svaki blogić je lijep na svoj način,a uostalom to je i manje važno,glavno je da se piše i da se sve to piše radi svog zadovoljstva.Druženje je važan faktor pošto čovjek nemože biti samo za sebe,mada i danas ima takvih slučajeva.Najljepše je vidjeti kad se netko smije,kažu smijeh liječi,ali mene od prevelikog smijeha zna uhvatiti i velika štucavica.Prisežem i obećavam(možete svratiti na moj blog )da ću se pridržavati danog obećanja,tj.da neću mijenjati izgled bloga.(barem ne na neko vrijeme..)Želim vam ugodnu i toplu noć.


Post je objavljen 15.12.2005. u 22:54 sati.