Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

.....OPET ŠOKIRA

...idijote tebi govorim ti sto grizes kurcine glavicee i tEstise za jeFTINe pare besplatno ili gorci okus u ustima pa pusi svoj si mog PRIJA-telja ozljedio zbog sveje NEjebice a on moze da jebe dok ga nisi prihvatio u Usta zubima zbog za-je-BAN(nije Jelacic)CIA-e i sad se frajerises da si ga ima-o-la (vjeruj druze neznam kojeg si s-POLA) pa gutaj vibratore i grizi kosti ne UDINE nego pilece,svinjece,patce,svoje,psece a ne nam druga ili treca A.... uskratit za 2cm d-penisa ne,ne d,bez d...jesi poludio prolupao skrenio s staze i otisao u kurac-joj ne sjebo sam se kurac je usao u tebe a ti u svoj svjet gdje je normalno da se SnIFA SIR S KURCA (pardon na izrazima ali jebiga nejde u SABOR-RH nego osobno VAMA)a ja sam te ludo gledao dok mu nisi ti popusio i za kurac ga ugrizo nisam nocima spavao i razmisljao,filmove vrtio,dane ubijao zasto???-a dobro sad za to serem da bude lepse a nemam wc-imam wc nemam papira koja tragedije kaos i neredi u mojoj glavi da se ja vratim na stvar a On nije normalan kad teBi takvom Ide dati SPRAVICU u tvoje ruke-pardon ja se ispricavam USTA,ZUBE-ocnjake,sjekutice kutnjake,liznjake,gdje sad joj obitavaju njegovi spermici...jel skakljikaju...mene ne ja neznam kakav je to osjecaj...druze vjeruj znao bi DA GA IKAD IMAO jesam ali ja dupeta i usta nisam dao a ti jesi pa jeftin si bar si mogao nekom nepoznatom da se prodas a ne Njemu za guc-dva sperme...kupim ti ja cacka-ZUBE ne LICE ko ih nazvo cackalice kad necackas njima lice nego zube pa mogu i da se zovu pipkadupe umjesto cistizubac ili cackausta,cackazube,pipkakutnjak,diraumnjak...jos bar 178372443000na kvadrat imena a ne cackalicu...uzivaj Volite TvoJ JEBIvjetar (nemoras sad i njega,vjetra,pusti ga neka duva) T.I.N.F.S. samo za tebe......PANK

Post je objavljen 15.12.2005. u 20:15 sati.