Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Šutnja je zlato

Dragi moji profesori. Dolazim iz vase generacije i skolu sam zavrsio u zloglasnom komunistickom sistemu kojeg svi tako spremno i gorljivo kritiziramo. Sakupio sam svoj set ukora pred iskljucenje i zabrana odlazaka na maturalac ali mi nikad, ni u jednom trenutku nije bilo zao jer sam ih sve sakupio vristeci protiv stvari koje su me smetale u skoli.

1991 sam otisao s deckim na front. Nisamo znali tocno kamo idemo ali smo osjecali da nam je svega sto se desavalo oko nas jednostavno dosta i da se nesto mora promijeniti. Idealisti, slobodno nam bacite to u nos jer smo to i bili. Ocekivali smo slobodu, demokraciju, slobodu govora i sve sto su nam sa politickih govornica dobacivali i obecavali... tzombix.blog.hr


Post je objavljen 13.12.2005. u 08:00 sati.