Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

PANK IZDO PANK???

...di da odem,di da se sakrijem,kad me osobno "PANK" narod zajebava podjebava((mozda oce da me jebe pa im nejde)a nije islo ni meni)i nerazumije,jesu li ljubomorni?toliko isfrustrirani necin,meni jos neshvatljivo(a bilo je i dobrih PANK-a i PANK-ica jaooo PICA uhhh,mogo sam da vristim,al culi bi me drugi(dvoje malo dalje od nas a to nisam htjeo),ostavili na prugi i bio bi kriv za ispadanje vlaka iz tracnica,ZELJEZNI PANKER!!!...sve je pocelo u jucer ujutro,kad sam se vratio iz Borova,i dodem kuci,i odmah poceo razmisljati -a kako?s kim?kuda?u kutinu?i onda me zove Lidija-pederchina iz Dj,da idem s njenima iz VUKOVARA,reko nemam problema,a ni para,sto njima nije bas odgovaralo,a i nevole me bas previse taj ISTOCNJACKI narod...i primim poziv od COCKNEY COLEA(majstor(nije bas majstor,majstor je onaj ko otvori zakljucan auto)koji je zasluzan za mnogo cega sinoc,a i danas),dali bi isla s njima,IDEM i tako ja poceo da oblacim djelove PANK UNIFORME,od carapa do PANK U GLAVU...i krenuli mi pod navodnim ispracajima njegovih roditelja-SRETAN PUT,koji bas i nije bio nesto sretan,ali jebeno je provrtila mi se slika zivota kroz glavu kad u Suhopolju(ili mokroj livadi)stopiraju neki doslovno KRETENI(to ja njma odmilja,inace bi im jebo majku antifeministicku,kurvatorsku-prodanu)a prodaju mrzim,razmjena i posudba dolazi u obzir,i prosli ih,pa reko ajd da se vratimo i pokupimo Bagru,dok smo se okretali,skliznuli i liznuli malo kanal uz cestu,prilikom promasaja puta,gado cestu ko mrtvac pizdu,i izvukli mi nekako KIJU PRAJD(jedna PANK silovateljica iz SLOVENIJE,iako ni Bushmanski naglasak nije joj stran,ni srat uz grm)i po plocniku se vozimo do STOPIORIONISTA,otvorimo prozor,a ono Osjechki PANK skida hrdju sa potplata,primitivcine rekle-necemo s vama icemo s nekim ko imaaaaaaaa vise mjesta.jest da smo stajali na svaku banderu zapisavat Territorryyj,ko PSI(zapamti ovo),stigli u Kutinu-nesjecam se kako,ali jesmo,i nas SOFER-VOZACH zvan COCKNEY COLE,prilikom dolaska,oko sat,chas,uru vrimena shvati da nema kljuceva od auta,a u autu stvari,pivo,moje djetinstvo,sve...i nakraju uocimo pojavu NLO,KBO,KGB,JEBEM TE...da neboli nego voli i ljulja,zulja lanac u guzici mi poremecaj,kad sam shvatio(ne ja,SVI)da su kljucevi ostali u autu,a COCKNEY COLE,DINO(s njim volim piti vino,a on Kike bacia sa ponistre na cestu)ZOKA I osobno JA,pogledom se ispratili i puknuli u najiskreniji SMJEH veceri(osim pada u kanal),kad to saznali drugi(vidjela se odma ISTINA PANKA-pank pank-u pomaze,a ovi bi nam jos zeljeli stavit resetke na vrata i prozore)a bilo je i onih pravih,sto nam davali kljuceve svoje,ziherice,vibratore,lutke za napuhavanje,U.K.(n)osnice,u ocima im se vidjelo da im je toliko zao da bi nam dali i MAJKU na jednu noc,samo da nespavamo vani...nakon sat vremenA odlucismo-ujutro pred polazak razbijamo staklo i U.K.urac,a normalno KIJA PRAJD(slavna Slovenka,a guta li ga guta(na gorivo mislim)uh)okruzena panksima,zeljnim nam POMOCI,i pali dogovori,PANKs jedan(neznam koji ni odakle)ce nam platit staklo,samo da vidi kako izdrzati do osjeka s kurcem u guzici je lakse nego otvorenim prozorom,promaja te ubije,a kurac izvadis,malo protrljas,obrises i ko nov covjek-jebo te SARKAZAM...,drugi je bio spreman zrtvovat svojih 50moneta(kuna,vjeverica,medvjeda,vukova,jazavaca svega-ima ZOO sto po100 kad se razbacuje zivotinjama) onome ko nam otvori vrata,i nigdje nikog nista,policiju zvali,skoro nas priveli,vatrogasci kazu-zapali auto i doci cemo...IDIJOTI...odustali,idemo pit,ljuljat se,grlit i sve tooo i jos mnogo toga...imali me...imao ih i njih i one-i mene!!!udem unutra u tu BARAKU,sjednem pijem,ocu radit PANK,nema nikog da oce...i ulete poznate osobe(ne estrade nego KIJE PRAJD)i kazu UPALI SMO!!!jebo te pas ko je upo di?u kanal?pa znam bio i ja...a kad sam cuo svrsio odma,a bili i drugi ljepljivi,nisu znali od cega,a nisam ni ja(tek sad saznala)...upali u auto pomocu KIKIJA-iz novske(covjek ISTINA-provali nam u auto i jos nas oce castit cugom-on sretan,a sretni i MI)...sve je bilo uredu,mirno i teklo ko KRV niz prsa,ruke,nosa pa kaplje na bradavice uz povik AAAAAAAAAAAAAAAAAA,nek i oni znaju sta je PANK...dok nisu se stvorili NLO-neind.lude osobe(bas smisao LUD+GLUP,a to im nevalja)i od svih PANKsa tamo oni napali mene,ne fizicki,verbalno,a ja cekao,cekao i cekao,jer uvidio bit ce KRVI,a zasto?jer sam u pank uniformi PREEXTREMISTICNOG izg(R)leda,a vidio ja poslje-neznaju oni sta je PANK...kad su culi neke OSOBINE PANK RATNIKA,nestali...A ZBOG KAPE JA PEDER,sto svima govorio ko god mi sta rekao za NJU.a bilo je tu svega tjekom noci,ona mi skoci i op,op,cin,can,con,cin,can,con,cin,cin,a,a,aaaaaaaa,nesmijem vise vadit PENIS-SPOLOVILO MOJE pred drugima,pogotovo ne na takvim mjestima,gdje bi te svako skratio za 25cm(ne kurca,nego glave)...PANK pljuje PANK?!?!?!doslo mi da se skinem gol,skocim na stol,izvadim svog,popisam ih,poljubim i pobjegnem u sumu,pa nek sumi,kad nece da me jebe,nek vristi,urla,nek me jebe,ali PANK neizda...na putu kucu pokupili ROMANU,i dosli do zakljucka-kad smo isli u kutinu,stajali na svaku banderu da pisamo ko psi,a nazad stajemo jer meni bilo jebeno lose(htjeo ja povracat,volim to,mogu opet pit,htjeli zabiljezit kamerom,ko i cjelu vecer..sve(ne bas sve...)),smrde deke,smrdimo i mi,smrdi benzin,smrdi PIZDA KIJE PRAJD,pa kako i nebi kad po njoj drkalo oko 50 ljudi,i spavali isprepleteni ko PSI,ides negdje PAS si vracas se PAS si,KEROVI,dosli u osijek,pa kod Romane na jutarnju vodu(posto nepijem kavu)i kuc da spavam,sanjam,diram se i ljubim usnu(gornju,jer izgrizo ju neko,a ja kriv,prvi poceo...)...ma volim Vas sve!!!VASA KUCKA DRUGA ZRTVA PANKA...sto se sinoc i dokazalo-OPET.

Post je objavljen 11.12.2005. u 21:33 sati.