Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Dnevnik 34

Genijala za početak - barometar za prosječnog Amera
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svjestan svoje pogreške (sitnica, uostalom tko se bar jednom nije zrigo u lavabo od majke njegovog djeteta…), odlučio sam vodit užu familiju u shopping u državu koja nam traži povrat zgrada, življa, mrtvlja i puno para, točnije, hangar u kojem se kupuje sve i svašta. Neko selo prije Graza, Miha mi govori desno - lijevo, ja vozim i svako malo moram stišavat mjuzu. Damn. Uglavnom, nakupovasmo se gluposti, bar 3 od 12 stvari sa spiska i uspjeli se tri puta toliko posvadit da smo i sad nafureni. Revoltiran, povrijeđen i drčan, otišo sam Stokućici gledat tekmu uz pokoju pivicu. Tekme nije bilo, al smo popili i uspili se porječkat. Naime, potaknut pričom kako sam skoro umro od muke dok sam s Rokom u marami trčao srat usred H&M-a, (a zahod srećom - nije izgledao ovako)
Top šekret
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i kako sam skoro pao na dupe kad mi se košuljica od papira izmakla i kad sam mu zbog toga umalo prignječio noge (a da mu ne spominjem izgled face kad je osjetio smrad te čuđenja nekih austrijanaca kad sam izašao iz kenjare), spomenuo sam da brišem dupe od naprijed. Na to je inače miran i pristojan mladić, inače predsjednik sekcije za kuhanje piva u kući/kadi, kratko zaključio – ti si idiot. Rasprava je uz potočiće Velebitskog i Božićnog, te specijalitete slavonske kuhinje (obožavam i slavonce i kulene od Drage, čvarke od Analne, Stokućinu konjsku kobaju… Kako bi bog Mataković reko – i pita od prkana) potrajala do duboko u noć, a ja bez nekog većeg zaključka postavljam pitanje:






Kako brišete guzu?
Muško sam i brišem dupe odostraga
Muško sam i brišem dupe od naprijed
Žensko sam i brišem dupe odostraga
Žensko sam i brišem dupe od naprijed
Transseksualac sam i brišem dupe odostraga
Transseksualac sam i brišem dupe od naprijed


  

Free polls from Pollhost.com


Uglavnom, nisam se zapio i nismo dogovorili izlet na Planicu ni Bischofshofen, pa ako ima još zainteresiranih, javite se. Zato je Skupština Društva Prijatelja Piva u sljedeću subotu, 10.12. u 18.00. Detalje od sutra pogledajte na blogu pivopija ili odma na www.beershop.hr
Možda vas dočeka naša simpatična hostesa…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Uključio sam se na forumu na temu – koliko je veličina penisa važna za seks i sjetio tri stara dobra zakona:

1. Veličina penisa ima utjecaj na kvalitetu seksa kao i boja paprike za kvalitetu ajvara.
2. Dok na ruci imaš prst, ne mora da bude čvrst!
3. Koji je posljednji stadij impotencije?
Kad jezik guraš prstima...

Ispričao sam Roku dva vica:

Koja je razlika između Michaela Jacksona i Beatlesa?
Beatlesi su se već raspali

Zašto Michael Jackson ide u penziju?
Da se može više posvetiti djeci.

Rok je reagirao ovako:

Ti i tvoji vicevi. Nikad ih ne shvatim..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ne, ne kužim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čekaj, čekaj... Misliš onaj Michael?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oš reć, raspo..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aaaaaaaa, kontam, dobaaaar!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Popizdit ću kad jednog dana od jetre odapne veliki pivski znalac Michael Jackson, uzet sprej i na zid najbliže zgrade napisat – Bože, uzeo si pogrešnog Michaela Jacksona. Kao što je to nepoznati umjetnik napisao za Sennu.

Kada biste mogli nešto pitati Željka Pervana, što bi to bilo?


Post je objavljen 05.12.2005. u 00:41 sati.