Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

KOKOŠ KOD FRIZERA

(Jednog dana u frizerskom salonu ,,Kod zelenookog pijetla)

Kokoš:-Dobar dan vlasniku ovog lijepog salona!
Ja bih htijela frizuru kakvu ima Madonna.
Tu malo kovrča,tu ravno pa na stranu,
to je sad ,čujem,moderno u Milanu!
Frizer:-Dobar dan!dobar dan!
Nema ništa teže od frizerske struke,
no prepustite sad sve u moje ruke.
Ja znam što pristaje lavljim milostivama,
a imam iskustva i s konjskim grivama.
Sredit ćemo to vaše perje na glavi,
bit ćete najljepša u gradu na Savi.
Kokoš:-Napokon,pravi frizer!
A već sam izgubila nadu
da ću takvog pronaći u gradu.
Frizer:-Ako dobro vidim,a još nisam slijep,
vama bi savršeno pristajao rep!
Kokoš:-Ah,samo ne rep,tako vam škarica.
S konjskim repom izgledam ko starica.
Frizer:-A dvije-tri pletenice s mašnom od svile?
Kokoš:Pa to je frizura za krokodile!!!
Frizer:-A konjski repovi i pletenice u nizu?
To je sad modni hit u Parizu.
Kokoš:-Ne predlažite mi,molim vas,frizure za
ptice.
Ja znam što meni pristaje uz lice.
Frizer:-A da obojite kosu?U sivo pa na točke....
Kokoš:Čujte,vi ste frizer za stare kvočke!
Frizer:-Oprostite,ako smijem primijetiti,
vi ste mene došli raspametiti.
Moje se strpljenje ne može platiti!
Mogu vam još jedino šiške skratiti.
Kokoš:-Ne šiške!Šiške mi ne dirajte,
samo ih blago prema gore natapirajte.
Frizer:-U redu!Mušterija je uvijek u pravu.
Šiške su,uostalom,važne za glavu.
S takvim šiškama i šeširom od tvida
bili biste prva kokoš Madrida.
Kokoš:-Ma kakav Madrid,kakva korida.
Ja vam ne nosim šešire od tvida,
nego od krzna srebrne kune
s perom iz repa zelene žune.
Frizer:-E,vidite!S takvim šeširima u Bombaju
samo se ćelave kokoši gombaju.
Dugokose nose frizure-san,
koje im služe ko kišobran.
Kokoš:-Što?Kišobran-frizura
za dugokose milostive!?
Vi ste se,vidim,najeli lude gljive.
Frizer:-Ali,madam,te su frizure izdržljive i trajne,
i baš takve se nose u okolici Rajne.
Za njima luduju od Rima do Like,
od Novog Zagreba sve do Kostarike.
To vam je prava frizura-san!
Malo frizura,malo kišobran.
Kokoš:-Ako je tako,zaslužili ste kolače!
Brzo,dajte uvijače!!!
Odsad ne izlazim iz stana
bez frizure-kišobrana.


Nada Zidar-Bogadi



Post je objavljen 03.12.2005. u 23:34 sati.