Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

ZALJUBLJENI KOMPJUTER

Zagledao se jedan kompjuter
u jednu kompjutericu mladu,
razmekšao se kao puter
i odmah se posvetio radu,
otkucao je program sav
u jedan dah,u jedan hip,
stao je sav u jedan čip;
napisao je:YOU I LOVE!

Kompjuterica se istog časa
zacrvenjela u ekranu
i rekla sasvim hladnog glasa:
-Emocije na jednu stranu,
točnost na drugu!Jedna greška
potkrala vam se,vrlo teška,
primijetila sam,odmah nju;
treba napisati:I LOVE YOU!

Kompjuter tad je sav zanijemio,
redoslijed odmah je promijenio
i otkucao još jedan pojam
da popravi taj loši dojam,
napisao je krijuć plač:
I LOVE YOU,HONEY,VERY MUCH
Dodao je u istom trenu:
-Ja bih vas htio uzet za ženu!

Kompjuterica udahnu zrak
i reče:-Da li vi to brak
nudite meni,dragi LX,
ili je možda to opet kiks.
Kompjuter reče:-Nudim, nudim,
danima zbog vas samo ludim.

Kompjuterica reče:-Honey,
pristajem,al od sada mani
pića se,društva,cigareta,
zapravo svega što mi smeta,
je li ti jasno ili ne?
Kod mene mile-lale nema!
Pogotovo,iz svog sistema
kompjuterice druge sve
izbriši-njih je velik broj-
samo ja bit ću program tvoj!

Kompjuter šapnu:-Što je, tu je,
i odmah brzo brisat poče
sumnjive neke tanke ploče,
i u tom trenu nesta struje.

Luko Paljetak


Post je objavljen 03.12.2005. u 19:23 sati.